استفاده دولت مردان از انتقاد دلسوزان/انتظار نداریم رفتارآل سعود تغییر کند

امام جمعه یاسوج گفت:دولت مردان باید گوش شنوا داشته باشند و از نقادان دلسوز استفاده کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت الاسلام حسینی در نماز عبادی سیاسی این هفته بعد از توصیه مردم به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه افزود: پیامبر اکرم خطاب به یاران خود همه را به رعایت تقوا و عمل به دستورات خداوند توصیه کرده است و گفتند هرکس به دستورات خداوند عمل کند مورد لطف خداوند قرار می گیرد پس سعادت و خوشبختی در اطاعات از خدا و همه عذاب و بدبختی در عدم رعایت این دستورات است.

وی بیان کرد: در زمان گذشته حضرت سلیمان به خبری که هدهد در باره ملکه صبا داد حضرت سلیمان گفت در این مورد باید تحقیق کرد پس انسان نباید بدون اطلاع حرفی را قبول کند و آن را بپذیرد پس باید کسانی که مدیر هستند و مسولیت دارند خبرها را تحقیق کنند تا پشیمانی به بار نیاید.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: یکی دیگر از حرف های هدهد این نبود که مردم صبا برای غیر خدا تعظیم می کنند بنابراین همه ما باید بدانیم جز برای خدا تعظیم تکنیم و همیشه از دستورات پیامبر و خداوند پیروری کنیم.

امام رضا مایه افتخار ایران و بیان کننده حقیقت تشیع است

امام جمعه یاسوج در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن اشاره به مناسبت های هفته های پیش رو اظهار کرد: یازدهم ذیقعده سال ۴۸ قمری ولادت امام علی بن موسن الرضا ع مدت امامت ۳۰ سال بود که از مدینه به مرو امد.

حجت اسلام حسینی گفت: اگر خاندان پیغمبر نبود عالم به پشیزی نمی ارزید پیامبر و الش به دنیا و این عالم ارزش دادند که اگر نبوند دنیا ارزش نداشت.
امام اگر چه با احبار به مرو امد اما در بحث با سران توانیت مذهب تشیع را اشکار کند از جمله برجستگی امام رضا ع عالم ال محمد است.

امام جمعه یاسوج افزود: امام رضا مایه افتخار ایران و بیان کننده حقیقت تشیع است همه مردم عالم معتقدند که بزرگی و اسوه ای باید بیاید و عالم را پر از عدل و داد کند و ظلم و جور برجیده شود.

وی بیان کرد: چند سالی است که خادمان امام رضا به استان ما می ایند از حضورشان تشکر می کنیم عظمت امام هشتم عظمتی که امام صادق فرمودند ای کاش من ولادتش را درک می کردم او همنام امیرالمومنین و عالم ال محمد است.
حجت الاسلام حسینی گفت: تنفیذ حکم رییس جمهور به وسیله رهبر انقلاب در دولت یازدهم ضعف هایی بود اما قول دادند در دولت دوازدهم تلاش بیشتری انجام شود و ان ضعف ها برطرف شود.

وی افزود:رییس جمهور، رییس جمهور همه مردم است دولت مردان نیز باید گوش شنوا داشته باشند و از انتقاد دلسوزان بهره ببرند بنابراین باید مسئولان ما به مردم ما گوش دهند.
ان شاله در این چهار سال سعی کنند مشکلات بر طرف شود و دولتمردن جبران کنند.

حسینی به شهادت شهید صارمی در افغانستان اشاره کرد و گفت: خبرنگاری بسیار مهم و وسیله ای است که عده ای حقایق را به مردم می رسانند.
حجت الاسلام حسینی گفت: خبرنگاران سربازانی در میدان هستند که در هشیار کردن و امید دادن به مردم تلاش می کنند ان شالله خداوند به سربازان عرصه خبرنگاری توفیق دهد.
امام جمعه یاسوج به حادثه منا اشاره کرد و گفت: عده ای هم وطنان ما در منا تلف شدند این داغ همیشه بر دل مردم مسلمان جهان است اما امسال نیز مسله حج انجام می شود و باید به نکات گفته شده از طرف رهبر انقلاب توجه کرد.
در مسله حج آن گونه که شایسته است انجام شود و داغ جدیدی به دل ما نشیند ال سعود یهودی الاصل و هم بدتر از آنها هستند انها جنایت کارند و انتظار نداریم رفتارشان عوض شود.

وی عنوان کرد: دعا کنیم خداوند این خاندان کثیف را از صحنه روزگار برچیند چرا هرگز امریکا اهل صلح و سازش نیست و انتظاری هم نیست ما نیز باید کارهایی کنیم که در بعد از انقلاب اسلامی می کردیم یعنی همدلی اتحاد و انسجام داشته باشیم و از ولایت فقیه پیروی کنیم اینها مواردی است که امریکا را نابود می کند.

حجت اسلام حسینی به تحریم های جدید امریکا علیه ایران اشاره کرد و ادامه داد: ما فقیر نیستیم دانشمندان جوانان و فداکارانی داریم که اسلام را مانند جان خود حفاظت می کنند بنابراین ما می توانیم در مقابل امریکا بایستیم و خواهیم ایستاد به دارایی ها خودمان توجه کنیم و داخل را در نظر داشته باشیم.

انتهای پیام/غ

امام جمعه یاسوج در خطبه های  نمازجمعه  یاسوج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.