اعضای شبکه آموزش رقص غربی دستگیر شدند

فرمانده سپاه شاهرود از شناسایی و دستگیری اعضای یک شبکه آموزش رقص های غربی، تهیه فیلم و کلیپ های رقص و انتشار آن در شبکه های اجتماعی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه شاهرود گفت: اعضای یک شبکه آموزش رقص های غربی زومبا و شافل و تهیه فیلم و کلیپ های رقص و انتشار آن در شبکه های اجتماعی در شاهرود شناسایی و دستگیر شدند.

دامغانی افزود: اعضای شبکه آموزش رقص های غربی  با جذب دختران و پسران و آموزش رقص های غربی که ضمن تهیه فیلم آن را در شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام منتشر می کردند حین آموزش و تهیه کلیپ دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: پس از وصول گزارشاتی مبنی بر فعالیت این گروه که با آموزش انواع رقص های غربی و تهیه کلیپ و انتشار آن تغییر سبک زندگی، ترویج بی حجابی و قبح زدایی از این موضوع را دنبال می کردند، شناسایی اعضای شبکه و رصد فعالیت آنان توسط نیروهای سازمان اطلاعات سپاه در دست بررسی قرار گرفت.

فرمانده سپاه شاهرود افزود: پس از رصد های انجام گرفته از سوی نیروهای اطلاعات سپاه شاهرود مکان اصلی اعضای این شبکه شناسایی و با صدور حکم قضایی از سوی دادستان شهرستان شاهرود در یک اقدام ضربتی اعضای این شبکه شامل 4 پسر و دو دختر در یک جلسه مختلط و در حال تهیه فیلم دستگیر شدند و مستنداتی از فعالیت این افراد کشف و ضبط گردید.

دامغانی بیان کرد: با دستگیری متهمان و شنیدن اظهارات آنان مشخص شد این افراد به غیر از جذب دختران و پسران جوان و آموزش انواع رقص های غربی به آنان و انتشار کلیپ در شبکه های اجتماعی، در راستای تغییر فرهنگ جوانان و نوجوانان شهرستان و قبح زدایی از موضوع کشف حجاب در اماکن تفریحی داخل شهر (پارک ها، بلوار و بوستان ها ) نیز اقدام به کشف حجاب کرده و پس از تهیه فیلم و عکس آن را در گروه ها و کانال های تلگرامی و اینستاگرام منتشر می کردند.

وی همچنین از وصول گزارشاتی مبنی بر فعالیت برخی گروه های مشابه که در سالن های ورزشی بانوان اقدام به آموزش انواع رقص می کنند خبر داد و افزود: این اقدام ضمن ایجاد نارضایتی برای اکثریت بانوان شده و باعث شده تا برای حضور در باشگاه های ورزشی با مشکل مواجه شوند و به خوبی نتوانند از فضاهای ورزشی سطح شهر استفاده کنند.

فرمانده سپاه شاهرود با تاکید بر نظارت بیشتر مسئولان بر عملکرد سالن های ورزشی بانوان بیان کرد: متاسفانه ترویج و آموزش رقص به نام ورزش در باشگاه های ورزشی بانوان یک معضل جدی است که هیچ تناسبی با فرهنگ ایرانی- اسلامی نداشته و حوزه های فرهنگی و اجتماعی جامعه را درگیر کرده است.

انتهای پیام/ب

جزییات دستگیری اعضای شبکه آموزش رقص غربی در شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
باید مجازاتشون کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۶ شهريور ۱۳۹۶
خدا شکرت
Yemen
سجاد اهوازی
۱۴:۵۶ ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
بی غیرتی در چه حد آخه
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۴:۱۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
اینم از دولت اعتدال...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۲ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
مجازاتشون کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
!!!!!!!!!!!!