امر به معروف و نهی از منکر نشان دادن غیرت ایمانی در جامعه است

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: خروجی اصلی در امر به معروف و نهی از منکر، نشان دادن غیرت ایمانی افراد در جامعه است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم اظهار کرد: در باب امر به معروف و نهی از منکر باید به روش قرآن و اهل بیت(ع) تمسک بجوییم و سیره ائمه معصومین را مبنای اقدامات خود قرار دهیم.

وی افزود: همه فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید منطبق با شرع مقدس باشد تا خدای ناکرده قدمی و قلمی خارج از محدوده شرع اتفاق نیفتد و این مساله دچار افراط و تفریط نشود.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) خاطرنشان کرد: سستی در باب امر به معروف و نهی از منکر و خروج از چارچوب شرع مقدس و تجاوز از حدود این مساله مورد انتقاد شارع است و باید دقت کافی و لازم وجود داشته باشد.

امام جمعه قم اظهار کرد: در باب امر به معروف و نهی از منکر، آمرین دو خروجی مهم را متوقع هستند که اولا این امر به معروف و نهی از منکر تاثیرگذار باشد و خروجی آن در متن عمومی جامعه پدیدار شود و ثانیا آنچه را آن‌ها تلاش می‌کنند حجتی در برابر اوامر الهی باشد.

سعیدی افزود: خروجی اصلی در امر به معروف و نهی از منکر، نشان دادن غیرت ایمانی افراد در جامعه است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم تاکید کرد: در این فریضه الهی باید به این دو مساله توجه جدی شود تا یاس و ناامیدی در آمران به معروف و ناهیان از منکر ایجاد نشود.

انتهای پیام/س

سستی در امر به  معروف مورد انتقاد شارع است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.