شیراز؛

آمادگی شهرک‌های صنعتی فارس برای جذب سرمایه گذار

شهرک‌های صنعتی استان فارس برای جذب سرمایه گذاران و حمایت حداکثری از واحد‌های صنعتی آماده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاهپور قنبری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: شهرک‌های صنعتی مهمترین زیرساخت استقرار واحدهای صنعتی و جذب سرمایه است و در این زمینه با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های قانونی از سرمایه گذاران حمایت می‌کند.


وی با اشاره به مشوق‌های سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی استان از اعمال تخفیف در قیمت واگذاری زمین به متقاضیان ایجاد واحدهای صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مناطق محروم استان خبر داد و افزود: علاوه بر آن برای حمایت از سرمایه گذاران، قیمت واگذاری زمین در ۶۰ شهرک صنعتی استان افزایش نداشته است.


قنبری اظهار داشت: معافیت‌های مالیاتی ۱۰ ساله، امکان پرداخت اقساطی ۷۰ درصد از قیمت حق انتفاع زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و اعمال تخفیف‌ها و مشوق‌های سرمایه گذاری از جمله شرایطی است که برای سرمایه گذاران اعمال می‌شود.


وی بیان کرد: تاکنون بیش از پنج هزار و ۵۶۵ قرارداد واگذاری زمین به سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی فارس منعقد شده است.


قنبری با با بیان اینکه دو هزار و ۵۷۱ واحد صنعتی فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی وجود دارد، گفت: در این واحد‌های صنعتی برای بیش از ۳۱ هزار و ۱۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: درحال حاضر ۶۱ شهرک صنعتی در فارس درمرحله واگذاری است ودر تمام شهرستان‌ها و مناطق استان شهرک صنعتی دارند.
انتهای پیام/ر

حمایت از سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.