یزد؛

تاکید استاندار یزد بر نقش اصناف و بازاريان در راستای مشاركت در برنامه های هفته دولت

استاندار یزد بر نقش اصناف و بازاريان و معتمدين محلات در راستای مشاركت در برنامه های هفته دولت تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سید محمد میرمحمدی استاندار يزد بر نقش اصناف و بازاريان و معتمدين محلات در راستای مشاركت در برنامه های هفته دولت تاكيد كرد و با اشاره به لزوم پرهيز از صرف هزينه های بالا در بحث تبليغات گفت : نبايد در عرصه هزينه برای تبليغات هفته دولت، افراط صورت گيرد چرا كه نه از منظر شرعی و نه از نگاه اجتماعی و توجه به محرومين ، اين كار صحيح و اصولی نيست و بايد از آن پرهيز كر .

میرمحمدی از مديران دولتی خواست تا در هفته دولت پر رنگ تر از قبل در ميان مردم شهر و روستا حاضر شوند و به نقد و نظر و پيشنهادات و طرح مشكلات و مسائل آنها توجه خاص نموده و تمام توان خود را برای گره گشايی از مشكلات مردم معطوف دارند.

استاندار ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجائی و باهنر و همه شهدای دولت، به نقش ارزنده مردم در پاسداشت و مشاركت عمومی در اجرای برنامه های دولت اشاره كرد و خواستار ارائه راهكارهايی مناسب از سوی مديران و دستگاههای اجرايی در راستای جلب حضور مردم در گراميداشت برنامه های هفته دولت شد.

وی همچنين بر مشاركت انجمن های مردم نهاد و همچنين نقش آفرينی خانواده معظم شهدا و ايثارگران در هفته دولت تاكيد نمود و به نقش رسانه ها در فضا سازی مناسب جهت استقبال از اين هفته اشاره كرد.

ميرمحمدی با تقدير از نقش ارزنده مردم در حمايت از انقلاب و نظام و دولت تدبير و اميد، خواستار عنايت موثر همه كارگزاران دولت در استان به رفع مشكلات و گره گشايی از كار مردم شد و افزود:مردم به هفته دولت با نگاه ارزش نهادن به فرهنگ شهيد و شهادت می نگرند چرا كه اين هفته با شهادت دولتمردان شهيد رجايی و باهنر شكل گرفت و اين نگاه در مردم تقويت شود و فرهنگ اصيل شهادت طلبی در جان مردم نقش ببندد، خودجوش و آگاهانه وارد عرصه می شوند.

و ی گفت: با الگو برداری از حضرت اباعبداله الحسين (ع) به بسط و گسترش ظلم ستيزی، عدالت خواهی، آزادی طلبی و ترويج مبانی انسانی می پردازند و اين مسائل بايد در هفته دولت، استحكام بخش ارتباط ميان مردم و دولتمردان باشد.

وی از همه مسئولين سازمانها و ادارات دولتی استان و نهادهای تابعه خواست، تا گزارش عملكرد 4 ساله دولت تدبير و اميد را در طول اين هفته با جديت و توان بيشتر به استحضار مردم برسانند و آنانرا از اقدامات صورت گرفته آگاه كنند.

وی همچنين از مديران دولتی خواست تا در اين هفته پر رنگ تر از اوقات ديگر سال ، در ميان مردم شهر و روستا حاضر شوند و از نزديك، به بررسی مسائل و مشكلات آنها بپردازند و به نقد و نظر و پيشنهادات و طرح مشكلات گوش فرا داده و راهكارهای عملی جهت گره گشايی از كار مردم پيش بينی شود.

استاندار در پايان ضمن تشكر از همه دست اندركاران برگزاری مراسم و برنامه های هفته دولت در استان بر لزوم نظم و برنامه ريزی موثر در راستای اجرای برنامه های این هفته تاكيد كرد.

نشست ستاد هفته دولت و شورای اطلاع رسانی استان به رياست استاندار يزد در سالن حميديا برگزار شد.

انتهای پیام/ ی

 استانداریزد؛جلب حضور مردم در گراميداشت برنامه های هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار