طالع بینی شهریور ماه/ وقایعی که در آخرین ماه تابستان در انتظارتان است

در این بخش طالع بینی ماهانه هر فرد را، با توجه به ماه تولدش، آورده ایم. اگر شما هم دوست دارید که از طالع ماه شهریور خود آگاه شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

طالع بینی ماهانه: شهریوربه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بخش طالع بینی ماهانه هر فرد را، با توجه به ماه تولدش، آورده ایم. اگر شما هم دوست دارید که از طالع ماه شهریور خود آگاه شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

فروردین

در این ماه جذابیت شما سر به فلک می کشد طوری که عده زیادی به سمت تان جلب می شوند و از همنشینی با شما لذت می برند. شما ذاتا فردی مستقل هستید که می توانید رهبری یک گروه را به عهده بگیرید. اگر تا به حال جسارت این کار را نداشته اید، از این پس برای رسیدن به این موقعیت تلاش کنید.

اگر اکنون نیز در این شرایط به سر می برید، مراقبت باشید زیرا کوچک ترین خطایی که از شما سر زند پشیمانی های زیادی را به بار خواهد آورد. شما در این ماه به خواسته های زیادی که مدت هاست در سر داشتید، خواهید رسید اما بهتر است که از غرور دوری کنید.

زندگی را ساده تر از قبل بگیرید و استراحت را فراموش نکنید. همانگونه که برای خواسته های خود تلاش می کنید، خواسته های اطرافیان تان را هم از یاد نبرید. در این ماه شما توانایی این را دارید که حتی جهان را هم از آن خود کنید، پس از فرصت هایتان نهایت استفاده را ببرید.

بهترین روزهای این ماه: 4 شهریور

بدترین روزهای این ماه: 6 شهریور

اردیبهشت

شما در محیط کارتان کمی استرس دارید اما باید به توانایی هایتان ایمان داشته باشید. اگر فرصتی برای شما فراهم شد، به آن فکر کنید اما زود تصمیم نگیرید. به زودی همه چیز دست به دست هم می دهد و شما به یکی از بزرگ ترین آرزوهایتان خواهید رسید.

از آن پس دید شما نسبت به زندگی زیباتر می شود و روزهای خوش بیشتری را تجربه خواهید کرد. این احساس نه تنها شما بلکه به خانواده و نزدیکان تان نیز منتقل می شود. موضوعی از مدت ها پیش ذهن شما را درگیر کرده بود، اما در این ماه به سرانجام می رسد و شما نفسی از سر راحتی خواهید کشید. خودتان را برای شروع اتفاقی بزرگ آماده کنید. اتفاقات خوش حتی بزرگ تر از آنچه فکرش را کنید، در راهند.

بهترین روزهای این ماه: 28 شهریور

بدترین روزهای این ماه: 25 شهریور

خرداد

این ماه برای شما ماه بی نهایت شلوغی است. نه وقت استراحت دارید و نه وقت گشت و گذار با دوستان و اقوام تان اما نگران نباشید زیرا نتیجه مثبت و رضایت بخشی از این تلاش هایتان به دست خواهید آورد. گره های بسیاری در زندگی تان داشتید که به زودی بسیاری از آنها باز می شوند. پس از این که کارهایتان را به جایی رساندید، زمان آن است که بیشتر در کنار خانواده بمانید. سعی کنید که در کنار آنها از شخصیت جدی تان دوری و کودک درون تان را فعال تر کنید وگرنه بعد مدتی فرسودگی به سراغ تان خواهد آمد. شما روحیه کنجکاوی دارید که اکثر اوقات آن را سرکوب می کنید، در اواخر این ماه بگذارید که او شما را به هر کجا که دلش خواست ببرد. مطمئنا پشیمان نخواهید شد.

بهترین روزهای این ماه: 4 شهریور

بدترین روزهای این ماه: 8 شهریور

تیر

اوایل این ماه احساس ناامنی می کنید. فکر می کنید که لبه تیغ راه می روید و دست تان به هیچ جایی بند نیست. اما بهتر است که نفسی عمیق بکشید و فکرهای منفی را از سرتان دور کنید. همه چیز درست می شود به شرط آن که صبور باشید.

مشکل شما این است که خیلی کمال گرا هستید و خودتان را با بهترین ها مقایسه می کنید و همین موضوع از اعتماد به نفس تان می کاهد. وظیفه شما این است که همه تلاش تان را بکنید و نتیجه آن هر چه که بود، پشیمان نشوید. در اواسط ماه خبرهای خوبی به شما می رسد که اندکی از نگرانی تان می کاهد. از نظر مالی نیز شرایط بهتری را تجربه خواهید کرد.

بهترین روزهای این ماه: 22 شهریور

بدترین روزهای این ماه: 3 شهریور

مرداد

این ماه شما بیشتر از همیشه در خانه به سر می برید و با خانواده تان در ارتباط اید. اگر چه این کار خوب است اما سعی کنید که افراط نکنید تا بقیه کارهایتان به عقب نیافتند. اگر نگران مشکلی هستید که در خانواده تان رخ داده، به زودی برطرف می شود. با شروع این ماه، سعی کنید که در محیط کار فعال تر عمل کنید. به عنوان مثال مسئولیت های بیشتری را تقبل کنید یا رهبری بخشی را به عهده بگیرید. با این کار خودتان را نشان می دهید و چه بسا که به موقعیت های بالاتری برسید. شهریور ماهی است که نه تنها شرایط کاری بلکه زندگی اجتماعی تان نیز رو به بهبود خواهد رفت.

بهترین روزهای این ماه: 1 شهریور

بدترین روزهای این ماه: 6 شهریور

شهریور

در این ماه دوستان و همسایه هایتان علاقه بیشتری به شما نشان خواهند داد طوری که مدام با شما تماس می گیرند و قرار می گذارند. اگر چه برایتان سخت است که به دعوت آنها پاسخ منفی دهید اما اگر فکر می کنید که به زندگی و برنامه روزمره تان لطمه می زند، این کار را انجام دهید.

از آنجا که شما ماههای سختی را پشت سر گذاشته اید، وقت آن است به خودتان استراحت دهید. این ماه بهترین فرصت برای سفر است. اگر با دوستان تان بروید، بیشتر به شما خوش خواهد گذشت. هر چه به اواخر ماه نزدیک تر می شوید، خوشبختی بیشتر به سمت تان می آید. از فرصت های کاری که برایتان ایجاد می شود، نهایت استفاده را بکنید تا هر چه زودتر به جایگاه دلخواه تان برسید.

بهترین روزهای این ماه: 27 شهریور

بدترین روزهای این ماه: 3 شهریور

مهر

این ماه، ماه خوشگذرانی برای شماست. تمام آنچه قبلا می خواستید انجام بدهید اما فرصت اش برایتان فراهم نمی شد، در این ماه رنگ واقعیت به خود خواهند گرفت. حتی قادر خواهید بود که زمان بیشتری را با دوستان تان، به خصوص دوستان قدیمی، بگذرانید.

اگر کاری به عهده دارید که باید هر چه زودتر به اتمام برسانید، به جای این که خودتان را درگیر کنید، برخی از مسئولیت هایتان را به دیگران بسپارید. در اواخر ماه روابط عاطفی شما به اوج می رسد که تاثیر خوبی بر روحیه شما و به تبع دیگر زوایای زندگی تان خواهد داشت. اگر رازی در سر دارید، فعلا برای افشای آن دست نگه دارید، این ماه زمان خوبی برای بیان حرفای رمزآلود نیست.

بهترین روزهای این ماه: 26 شهریور

بدترین روزهای این ماه: 11 شهریور

آبان

در این ماه باید بیشتر از قبل مراقب خودتان باشید. موضوعات زیادی ذهن شما را درگیر کرده است، برای این که به ذهن تان نظم دهید باید زمان بیشتری را صرف خود کنید. اولویت های زندگی تان را بشناسید و طبق آنها پیش روید. اگر دیگران مانع شما شدند، توجهی نکنید، مهمترین چیز آرامش خودتان است. این ماه فرصت های زیادی برایتان فراهم می شود که باید از آنها نهایت استفاده را بکنید. حال زمان آن است که انتظارات تان را از زندگی بالا ببرید. برای این کار بیشتر کتاب بخوانید، مدیتیشن کنید، زمان بیشتری را به تنهایی اختصاص دهید و با دیگران مهربان باشید... مطمئنا در انتهای ماه رد پای خوشبختی را در زندگی تان خواهید دید.

بهترین روزهای این ماه: 8 شهریور

بدترین روزهای این ماه: 6 شهریور

آذر

ماهی پر از سورپرایز پیش روی شماست، بنابراین خودتان را برای معجزه هایی که در راه است آماده کنید. شما فرد خیالپردازی هستید اما سعی کنید که میان دنیای خیال و واقعیت تفاوت قائل شوید. در غیر این صورت قدرت تشخیص تان را پس از مدتی از دست خواهید داد.

شما تلاش زیادی برای هدف هایتان کرده اید اما مدام به در بسته می خوردید، این ماه اما همه چیز دگرگون می شود و شما به مراد دلتان می رسید. در رابطه عاطفی تان دچار تردید شده اید، در این شرایط بهتر است که به تنهایی تصمیم نگیرید، قبل از هر اقدامی با شریک زندگی تان گفتگو کنید. از آنجا که این ماه پر از اتفاقات خوب است، مطمئنا حرف های شما نیز نتیجه مثبتی خواهد داد.

بهترین روزهای این ماه: 8 شهریور

بدترین روزهای این ماه: 6 شهریور

دی

این ماه شرایط مالی شما رو به بهبود خواهد رفت اما خودتان را محدود نکنید، سعی کنید که عاقلانه عمل کنید تا درآمدتان بیشتر و بیشتر شود. برای این کار لازم نیست که مسئولیت های بیشتری به عهده بگیرید و از خوشگذرانی هایتان بزنید، کافی است که کمی عاقلانه و سیاست مدارانه تر جلو روید. در اواسط ماه مجبورید که از بین دو راه یکی را انتخاب کنید. نگران نباشید، زیرا با قدرتی که شما دارید می توانید مسیر درست را در پیش بگیرید. به توانایی هایتان اعتماد داشته باشید و از مواجه شدن با مشکلات نترسید. شما بزرگ تر از تمام آنهایید. در اواخر ماه، خبری را که مدت هاست انتظارش را می کشیدید، می شنوید.

بهترین روزهای این ماه: 5 شهریور

بدترین روزهای این ماه: 8 شهریور

بهمن

این ماه، برای شما ماه عشق است، بنابراین منتظر اتفاقات رمانتیک باشید. شما اخیرا سختی های زیادی را پشت سر گذاشته اید اما عشق تمام راهها را برای شما هموار خواهد ساخت. یادتان باشد که تحت هر شرایطی از امنیت و آرامش خود اطمینان حاصل کنید.

هیچ چیز مهمتر از خود شما نیست، بنابراین نه تنها مراقبت روحی، بلکه مراقبت فیزیکی نیز برای شما واجب است. شما خواسته ای دارید که آن را به زودی به زبان می آورید، اما اگر از دوست یا همکاری «نه» شنیدید، ناامید نشوید، در اواخر ماه نظر او بر می گردد و شما از این که به هدف تان رسیده اید، احساس شادی و رضایت می کنید. زندگی، در جایی که اصلا انتظارش را ندارید به بهترین شکل برای شما تغییر مسیر خواهد داد.

بهترین روزهای این ماه: 8 شهریور

بدترین روزهای این ماه: 28 شهریور

اسفند

احساسات شما در این ماه سر به فلک می کشد. از این که منطق تان به حاشیه رفته ناراحت نباشید. اتفاقا شما می توانید از این روحیه رمانتیک تان نهایت استفاده را بکنید. به عنوان مثال زمانی که ناراحت و عصبی هستید، به موسیقی گوش دهید تا آرامش به شما باز گردد. شاید تا به حال برای شادی زندگی تان به دیگران تکیه می کردید، اما از این پس باید یاد بگیرید که خودتان مسئول شادی خودتان باشید، پس برای خود وقت کافی بگذارید. این که قبل از دیگران به خودتان اهمیت دهید، خودخواهی نیست، بلکه با این کار شما قوی تر و بهتر از قبل خواهید شد و به تبع برای دیگران نیز فایده بیشتری خواهید داشت.

بهترین روزهای این ماه: 2 شهریور

بدترین روزهای این ماه: 27 شهریور

منبع: برترین ها

انتهای پیام/

طالع بینی شهریور ماه هر فرد با توجه به ماه تولدش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار