بهره برداری از پروژه های راهسازی در اردبیل

همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۱۷ پروژه راهسازی در سطح استان اردبیل با اعتبار ۲۶۳ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل  در جلسه شورای مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت 17 پروژه راهسازی در سطح استان اردبیل با اعتبار 263 میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به پروژه‌های تدارک دیده شده برای افتتاح یا کلنگ‌زنی گفت: پنج پروژه در حوزه بازآفرینی شهری در سطح استان برای کلنگ‌زنی در ایام هفته دولت برنامه‌ریزی شده و در این زمینه تمهیدات لازم به کار گرفته شده تا بتوانیم زمینه عملیاتی شدن این پروژه‌ها را فراهم کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: احداث دو دستگاه زیرگذر آلنی به بیجق و روگذر لکران در بزرگراه مشگین‌شهر به اردبیل با هدف افزایش ایمنی و تسهیل تردد در مسیر و بهسازی راه اصلی سه راهی رضی به امیرکندی در محور اردبیل به گرمی به طول پنج کیلومتر از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در استان است.

حیدری بیان کرد: روکش آسفالت بزرگراه خلیج فارس در محور اردبیل به سرچم به طول 9 کیلومتر و بازیافت گرم آسفالت محور اردبیل به نمین به طول 3 کیلومتر از دیگر پروژه‌‌های است که برنامه‌ریزی شده تا همزمان با هفته دولت در سطح استان به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به پروژه‌های راهسازی روستایی تصریح کرد: در بحث راه‌های روستایی احداث، بهسازی و آسفالت راه‌ها به تعداد 12 پروژه به طول 50 کیلومتر با اعتبار هزینه شده 100 میلیارد ریال آماده بهره‌برداری و افتتاح بوده که این امر انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/ع

پروژه های راهسازی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
اهالی روستای لنج آباد مشگین شهر و ۷ روستای هم جوار آن اصلا نگران نباشید دیگه روستایی وجود ندارد که آسفالت نشده باشد ۱۷ سال صبر کردین بازم صبر کنید راه شما هم آسفالت خواهد شد فقط تا آسفالت نشدن راهتون کوچ نکنید ،مریض نشید ،سرماه گذاری در شیلات و زنبور داری و اشتغال نکنید ۸۰۰۰ راس دام خود را نفروشید و...