لحظه به لحظه با رویدادهای چین تایپه 2017؛

نتایج و برنامه روز پایانی مسابقات دانشجویان جهان

نمایندگان کشورمان در روز پایانی از مسابقات دانشجویان جهان در رشته های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  رقابت های دانشجویان جهان به میزبانی کشور چین تایپه از روز جمعه، 27 مرداد ماه با برگزاری مسابقات فوتبال و واترپلو آغاز شد که امروز در دوازدهمین روز از بازی ها، نمایندگان ایران در رشته های مختلف با حریفان خود به رقابت می پردازند.

برنامه ورزشکاران ایران در روز سه شنبه هفتم شهریور ماه به شرح زیر است: (ساعت اعلام شده به وقت محلی است)

قهرمانی تیم ملی والیبال

بلند قامتان کشورمان در مرحله فینال از ساعت 20 به مصاف تیم روسیه می روند.

تیم ملی والیبال مردان ایران در این مرحله با نتیجه 3 بر 2 تیم روسیه را شکست داد و بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد.

ووشو

عرفان آهنگریان در وزن 60 کیلوگرم ساندای مردان از ساعت 19:30 در مرحله فینال به مصاف نماینده چین می رود.

جعفر شیرزاد در وزن 70 کیلوگرم ساندای مردان در مرحله از ساعت 19:30 در مرحله فینال به مصاف حریفی از قزاقستان می رود.

حمیدرضا لادور در مرحله نیمه نهایی وزن 80 کیلوگرم ساندای مردان از ساعت 19:30 در مرحله فینال با نماینده چین به رقابت می پردازد.

آرزو سلیمی تنها سانداکار تیم بانوان ایران در وزن منفی 52 کیلوگرم از ساعت 19:30 در مرحله فینال با نماینده کره جنوبی مبارزه می کند.

فاطمه حیدری در نن گوئن با اجرای مناسب و امتیاز 9،38 در جایگاه دوم ایستاد و پس از جمع امتیازات این فرم با نن دائو که پیش از این برگزار شده بود، مدال برنز را از آن خود کرد.

امیر محمدرضایی در فرم گوئن شو با رقابت با حریفان پرداخت و با امتیاز 9،50 در رتبه سوم ایستاد و پس از جمع امتیازات دو فرم گوئن شو و دائو شو، توانست مدال با ارزش برنز را به نام خود ثبت کند.

در فینال وزن منهای 52 کیلوگرم ساندای بانوان، آرزو سلیمی به مصاف «کيم هی بين» از کره جنوبی رفت و در پایان مبارزه ای حساس که سه راند به طول انجامید، شکست خورد و نقره ای شد. او برای رسیدن به فینال، «پالينا کاژينا»از بلاروس و «ژانت مالائو» از اندونزی را شکست داده بود.

عرفان آهنگریان در مبارزه نهایی وزن منهای 60 کیلوگرم ساندای مردان با «ژائو فو ژیانگ» از چین روبرو شد و با نتیجه 2 بر صفر از سد نماینده چین عبور کرد و مدال طلا را بر گردن آویخت. او برای رسیدن به دیدار نهایی حریفانی از اندونزی، قزاقستان و روسیه را شکست داده بود.

جعفر شیرزاد در مبارزه پایانی وزن منهای 70 کیلوگرم با «روسلان لبيروف» از قزاقستان رقابت کرد و با پیروزی در دو راند متوالی، مدال  طلا را از آن خود کرد.
او برای رسیدن به فینال، سانداکاران روسیه و ارمنستان را مغلوب کرده بود.

حمید رضا لادور در مبارزه پایانی وزن منهای 80 کیلوگرم با «لی شنگ نان» از چين رقابت کرد و در دو راند متوالی به برتری دست یافت و سومین طلای تیم ووشوی ایران را کسب کرد.

انتهای پیام/

مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار