رئیس امور قرآنی اداره اوقاف استان اردبیل:

۱۶ نفر از برگزیدگان مسابقات قرآن به مسابقات کشوری اوقاف اعزام می‌شوند

رئیس امور قرآنی اداره اوقاف استان اردبیل گفت: ۱۶ نفر از برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن به مسابقات کشوری سازمان اوقاف اعزام می‌شوند.

۱۶ نفر از برگزیدگان مسابقات قرآن به مسابقات کشوری اوقاف اعزام می‌شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  ، حجت‌الاسلام رضا هژبری بعد از ظهر امروز در جلسه تشریح اعزام برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن به مسابقات کشوری در اردبیل اظهار داشت: ۱۶ نفر از برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن به مسابقات کشوری سازمان اوقاف در آذربایجان غربی اعزام می‌شوند.

وی افزود: اگر دنبال زندگی سعادتمندانه و مرگ شرافتمندانه هستیم باید به دنبال قرآن برویم کلام خدا راه سعادت را نشان می‌دهد و اگر این کلام را با کتب دیگر و سخنان غیرخدایی مقایسه کنیم متوجه عمق قرآن می‌شویم که نیاز است در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام داده شود.

رئیس امور قرآنی اداره اوقاف استان اردبیل گفت: انتظار جامعه از فعالان قرآنی بالاست، اگر مروجان قرآن، خود عامل به قرآن نباشند درباره مفاهیم قرآن ایجاد شبهه می‌شود، رفتار و گفتار قرآنیان باید منطبق با آموزه‌های الهی باشد و اگر آبرویی داریم به واسطه قرآن است، از این رو نباید از سایه قرآن خارج شویم همه ما وظیفه داریم موازین قرآن را در همه مراحل زندگی رعایت کنیم.

هژبری بیان کرد: این مسابقات از ۱۰ تا ۲۶ شهریور ماه در رشته‌های مختلفی از جمله حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، دعاخوانی و معارف با حضور متسابقین از سراسر کشور برگزار می‌شود و در حال حاضر تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است که امیدواریم مورد توجه واقع شود.

وی تصریح کرد: برگزیدگان در رشته حفظ کل و قرائت در این مرحله به مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران راه می‌یابند که این یک توفیق بسیار بزرگ برای ما است و امیدواریم از بین برگزیدگان اردبیلی نیز شاهد چنین موفقیت‌های بزرگی در این زمینه باشیم چرا که این مسئله از اهمیت ویژه‌ای برای ما برخوردار است و باید مورد توجه واقع شود.

انتهای پیام/ف

اعزام ۱۶ نفر از برگزیدگان مسابقات قرآن به مسابقات کشوری اوقاف 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.