آغاز دومین روز از چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه

دومین روز چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با رقابت متسابقین دررشته های معارفی و اذان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛بر اساس برنامه ریزی انجام شده در روز دوم چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم متسابقین در چهار رشته اذان، حفظ موضوعی قرآن کریم، معارف تفسیر و حفظ حدیث به رقابت می پردازند.

ساعتی قبل مسابقات رشته اذان در سالن شماره 2 مجتمع شهید کاظمی ارومیه آغاز شد و براساس زمانبندی تا عصرامروز رقابت در رشته اذان به پایان می رسد همچنین متسابقین در رشته حفظ موضوعی قرآن نیز در نوبت بعدازظهر با یکدیگر به رقابت می پردازند.

حسینیه ثارالله ارومیه نیز امروز شاهد رقابت متسابقین کشوری در رشته معارف تفسیر در نوبت صبح و رشته حفظ حدیث در نوبت بعد از ظهر خواهد بود همچنین در پایان دومین روز از مسابقات، مراسم اختتامیه رشته های دعاخوانی، مدیحه سرایی و معارف برگزار شده و منتخبین کشوری این رشته ها نیز اعلام می شود.

چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران از روز شنبه 11 شهریور ماه در مجتمع شهید کاظمی ارومیه آغاز شده است و تا 26 این ماه ادامه خواهد داشت.

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور حمیدرضا احمدی وف قاری بین المللی کشورمان در شهرستان بوکان از برنامه های امروز چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم است.

 


انتهای پیام/م

برنامه های دومین روز مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.