خراسان جنوبی،میزبان رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی گفت:رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به خراسان‌جنوبی سفر می‌کند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ شهرکی،رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: نوابی،معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان فردا سیزدهم شهریورماه به خراسان‌جنوبی سفر می‌کند.

وی با بیان اینکه مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به منظور شرکت در مراسم تقدیر از حامیان حقوق مصرف‌کننده به خراسان‌جنوبی سفر می‌کند،افزود: در این سفر عملیات تجهیز و برداشت ماده معدنی طلادار برای انجام تست کاربردی آغاز و کارخانه پودر میکرونیزه ،شرکت پودر کیمیای زنوک نیز افتتاح می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی گفت: دیدار رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با نماینده معزز ولی فقیه و بازدید از کارخانه کویر تایر از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه است.

شهرکی افزود: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در پایان بازدید از شرکت کویر تایر با اصحاب رسانه مصاحبه خواهد داشت.
انتهای پیام/ب


بازدید رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از شرکت کویر تایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار