آذربایجان غربی قهرمان مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی پسران نوجوان کشور

دبیر هیات تیراندازی آذربایجان غربی گفت: تیم تیراندازی این استان در بخش تیراندازی با تفنگ بادی در نخستین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور مقام نخست این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سجاد اسفندیاری افزود: مسابقات  تیراندازی با تفنگ بادی پسران نوجوان کشور در ۲ بخش تفنگ و تپانچه بادی از روز شنبه ۱۱ شهریور سال جاری به مدت ۲ روز در بخش بانوان و دوشنبه ۱۳ شهریور به مدت ۲ روز در بخش آقایان با حضور بیش از ۱۳۱ تیرانداز آقا و خانم از ۲۲ استان کشور در رده سنی نوجوانان در سالن فدراسیون تیراندازی در تهران برگزار شد.
وی ادامه داد: پس از آذربایجان غربی تیم‌های اصفهان و سمنان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم مسابقات بخش تفنگ بادی ایستادند تا مسابقات بخش آقایان به کار خود پایان دهد.
وی با اشاره به نتایج اسلحه تپانچه بادی نیز گفت: تیم تپانچه آذربایجان غربی در این رشته به مقام پنجم کشوری دست یافت.
دبیر هیات تیراندازی آذربایجان غربی با اشاره به نتایج انفرادی بخش تفنگ بادی نیز گفت: محمدحسین هدایت در بخش انفرادی رشته تفنگ بادی به مقام هشتم دست یافت.
اسفندیاری ادامه داد: تیم تیراندازی بانوان این استان در بخش تیراندازی با تپانچه بادی در نخستین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور مقام نخست این رقابت‌ها را از آن خود کرد و در بخش تفنگ بادی در جایگاه دوم ایستاد.
وی افزود: رتبه‌های برتر و تیم‌های نخست هر رده به اردوی تیم ملی تیراندازی دعوت می‌شوند.

انتهای پیام/م

تیم تیراندازی آذربایجان غربی در بخش تیراندازی با تفنگ بادی مقام نخست را کسب کرد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.