سرهنگ ثمره خبر داد

کشف و انهدام باند تهیه و توزیع مکمل های ورزشی/ توزیع پودر و آمپول های غیرمجاز با برچسب اصالت سازمان غذا و دارو

جانشین فرمانده انتظامی استان تهران از كشف بیش از هشت میلیون عدد قرص و ده ها کیلو گرم پودر مکمل ورزشی غیرمجاز به ارزش 40 ميليارد ريال خبر داد.

کشف و انهدام  باند تهیه و توزیع مکمل های ورزشی/ توزیع پودر و آمپول های غیرمجاز با برچسب اصالت سازمان غذا و داروبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ هادی ثـــــمره جانشین فرمانده انتظامی شرق تهران اظهار کرد : در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچيان كالا و در پی کسب خبری مبنی بر اينكه فردی در یکی از انبار های شهرک صنعتی عباس آباد  پاکدشت به صورت غیرقانونی اقدام به بسته بندی و توزیع مکمل های ورزشی می كند، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالای پليس آگاهی استان قرار گرفت .

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازديد از انبار کالای قاچاق ، بیش از ده ها کیلو گرم انواع پودر های مکمل ورزشی و هزار و 280 پاکت پنج کیلویی پودر اولیه ساخت مکمل ورزشی به همراه هشت میلیون و 350 هزار عدد کپسول نیرو زای خارجی به ارزش تقريبی 40میلیارد ريال کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شرق تهران تصریح کرد:  112 عدد برچسب اصالت مربوط به سازمان غذا و دارو به صورت غیر مجاز که برای درج بر روی این محصولات بود کشف شد.

سرهنگ ثمره در پایان به دستگيری يك متهم در اين رابطه و معرفی وی به مراجع قضائی خبر داد.

انتهای پیام/

انبار مکمل های ورزشی قاچاق در شرق استان تهران لو رفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار