برگزاری اولین همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان درسنندج

اولین همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان در استان کردستان در راستای احترام به حقوق مصرف کنندگان از سوی تولید کنندگان درسنندج برگزارشد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،دیار احمدی رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان کردستان امروز یکشنبه (26 شهریور) در اولین همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سنندج، با اشاره به ضرورت احترام به حقوق مصرف کنندگان از سوی تولید کنندگان، گفت: کم فروشی به عنوان یکی از تخلفات و بی احترامی به حقوق مصرف کنندگان، در قرآن و توصیه‌های دینی ما مذمت و بر قبح آن تاکید شده است.

وی افزود: در کشور ما قانون حقوق مصرف کنندگان را در نظر گرفته و سالانه براساس این قانون و با توجه به اینکه تولید کنندگان تا چه اندازه حقوق مصرف کنندگان را رعایت کرده باشند، به تولید کنندگان برتر تندیس و گواهینامه اهدا می‌شود.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان کردستان عنوان کرد: خوشبختانه در کشور ما قانون موجود همه حقوق مصرف کنندگان را مورد توجه قرار داده و بر این اساس فروشندگان و تولید کنندگانی که این قوانین را رعایت کرده باشند، هر ساله مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

احمدی با اشاره به اینکه این همایش در شهرستان های استان نیز برگزار شده است، تصریح کرد: در اولین همایش در کردستان 20 تولید کننده و 3 واحد صنفی موفق به دریافت گواهینامه و تندیس شده اند.

در پایان این همایش از تولیدکنندگان برتر استان تجلیل شد.

انتهای پیام/م

تجلیل از تولیدکنندگان برتر دراولین همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان در استان کردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.