ترقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل از پایبندی ایران به برجام دفاع کند

عضو حزب موتلفه گفت: روحانی از تریبون سازمان ملل از پایبندی ایران به برجام دفاع کند و ماهیت آمریکا را برای جهانیان آشکار سازد.

روحانی موظف است که از تریبون سازمان ملل از پایبندی ایران به برجام دفاع کند/لزوم افشای چهره حقیقی آمریکا برای جهانیانحمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره صحبت‌هایی که روحانی باید در مجمع عمومی سازمان ملل ایراد کند، اظهار کرد: در درجه اول روحانی موظف است که نقش آمریکا و اسرائیل را در بی‌ثبات سازی منطقه و شرق و غرب آمریکا تشریح کند.

وی افزود: همچنین باید ادعای آمریکا مبنی بر این که اقدامات ایران در منطقه باعث بی‌ثباتی شده را با استدلال کامل و مستندات رد کند.

ترقی تصریح کرد: رئیس جمهور باید بخشی از سخنان خود را به تشکیل اجماع جهانی علیه ارتش میانمار و جنایاتی که علیه مسلمانان انجام می‌دهند اختصاص دهد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: موضع گیری سریع در برابر تجزیه عراق و طرح‌های پساداعش در منطقه توسط آمریکا نیز باید از مسائل محوری در سخنرانی رئیس جمهور باشد چرا که ملت‌های اسلامی در معرض توطئه‌های پی در پی آمریکا و صهیونیسم قرار دارند.

وی ادامه داد: مسئله مهم این است که آمریکا می‌خواهد ایران را ناقض روح برجام جلوه دهد و در این برهه زمانی روحانی موظف است که از تریبون سازمان ملل از پایبندی ایران به برجام دفاع کند و مستندات خود را درباره بدعهدی آمریکا در برجام، توافق شش جانبه کره و توافق‌های لیبی تحویل دهد چرا که باید ماهیت آمریکا برای جهانیان افشا شود و بدانند که این کشور به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست.

انتهای پیام/

 مهم ترین اولویت های سخنرانی روحانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
این کیه
آخرین اخبار