طی 7 سال؛

12 هزار سند ثبتی در شوش صادر شد

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شوش از صدور بیش از 12 هزار سند ثبتی در مدت 7 سال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا قربانی، رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان شوش گفت: اسناد ثبتی صادره مربوط به زمین های کشاورزی، شهری، واحدهای تجاری و زمین های ملی و دولتی می باشند.

وی بیان داشت: از این تعداد حدود 5 هزار هکتار اراضی ملی و کشاورزی دولتی بوده که سند به صورت کاداستری ( طرح حد نگاری) برای آن ها صادر شده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: از مجموع 5 هزار و 347 متقاضی سند عادی در شهرستان شوش بیش از 4 هزار و 306 سند اعم از مسکونی، کشاورزی و تجاری به صورت کاداستری صادر شده است.

رضا نجاتی، فرماندار شوش با اشاره به وجود حجم زیاد زمین های کشاورزی و همچنین خط مرزی این شهرستان با کشور عراق و نیز استان ایلام و 6 شهر خوزستان جایگاه ثبت اسناد و املاک را در این بین مهم و اساسی عنوان کرد.

وی اداره ثبت اسناد و املاک را یکی از دستگاه های حساس عنوان کرد و افزود: اداره ثبت از جمله اداراتی است که خدمات ارزنده ای به جامعه ارائه می دهد و مجموعه ثبت اسناد و املاک اعم از ادارات و دفاتر اسناد رسمی به عنوان اصلی ترین پیشخوان خدمات دولت مطرح هستند.

در این مراسم از خدمات هفت ساله علیرضا قربانی قدردانی و بهروز بهادری به عنوان رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان شوش معرفی شد.

انتهای پیام/گ

صدور 12 هزار سند ثبتی در شوش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.