رئیس ستاد اربعین خواهران لرستان:

تشکیل ستاد اربعین خواهران در لرستان

در سومین سال راه اندازی ستاد اربعین لرستان، ستاد اربعین خواهران استان لرستان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فاطمه گراوند رئیس ستاد اربعین خواهران لرستان گفت: امسال سومین سالی است که استان لرستان ستاد اربعین دارد و برای بار اول ستاد اربعین خواهران در لرستان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ستاد اربعین لرستان به عنوان ستاد برتر کشور انتخاب شد، عنوان کرد: ستاد اربعین لرستان برای اربعین سالجاری توانسته ۱۷ مدرسه برای اسکان زائران فراهم کند که ۱۱ مدرسه آن در شهر کربلا و شش مدرسه در شهر نجف است.

تشکیل ستاد اربعین خواهران در لرستان

رئیس ستاد اربعین خواهران لرستان با بیان اینکه سال‌های گذشته ستاد خواهران و خادم خواهر نداشتیم، ادامه داد: کار برای حضرت اباعبدالله (ع) است و باید از تمام ظرفیت خواهران در استان استفاده شود.

گراوند بر نیاز ستاد اربعین استان به نذورات مردمی تاکید کرد و یادآور شد: به دلیل اسکان گسترده زائران در ستاد لرستان، نذورات مردمی مسئله بسیار مهمی است که مردم ما مانند گذشته حماسه‌ای ماندگار در این زمینه خلق خواهند کرد.

وی افزود: با پیگیری‌های جدی ستاد اربعین لرستان قرار شده ۱۷ روز آشپزخانه حرم حضرت امیرالمومنین (ع) در اختیار ستاد لرستان باشد که با استقرار نیرو‌های استان روزانه ۱۰ هزار غذا در آنجا تهیه خواهد شد.

انتهای پیام/ د

ستاد اربعین خواهران استان لرستان تشکیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار