خدابخش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

احیاء معاونت اقتصادی استانداران به جذب سرمایه گذاری خارجی کمک می‌کند

استاندار آذربایجان شرقی گفت: احیاء معاونت اقتصادی امری ضروری است و به جذب تسهیلات سرمایه گذاران داخلی و خارجی هم کمک می‌کند.

احیاء معاونت اقتصادی استانداران به جذب سرمایه گذاری خارجی کمک می‌کندمجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احیاء معاونت اقتصادی استانداران، اظهار کرد: در استانداری‌ها معاونت توسعه منابع انسانی، مباحث اقتصادی، اداری و مالی بررسی و پیگیری می‌کند.

وی افزود: باتوجه به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 96 را  سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری کردند، مقرر شد معاونتی صرفا اقتصادی در استانداری‌ها شکل بگیرد تا برنامه‌های اولویت‌دار دولت در حوزه اشتغال را دنبال کند.

احیاء معاونت اقتصادی استانداران امری ضروری است

خدابخش ادامه داد: احیاء معاونت اقتصادی استانداران امری ضروری است و به جذب تسهیلات سرمایه گذاران داخلی و خارجی هم کمک می‌کند.

استاندار آذربایجان شرقی در واکنش به اینکه احیاء معاونت اقتصادی با طرح کوچک سازی بدنه دولت مغایرت دارد، گفت: احیاء این معاونت برای استانداران باید فرآیند پیشنهادی خود را طی کند البته لازم نیست نمودار سازمانی گسترش پیدا کند، چراکه می‌توان همان ردیف‌های سازمانی را حفظ کرد و فقط عنوان پست‌ها را تغییر داد.

وی خاطرنشان کرد: با به کارگیری این روش و حفظ چارچوب اداری، جایگاه معاونت‌ها برجسته می‌شود در عین حال تعداد نیروی انسانی هم اضافه نخواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار