رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان غربی ؛

ارومیه میزبان سی و دومین تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران- آذربایجان

رئیس هیئت دو چرخه سواری آذربایجان غربی از برگزاری سی ودومین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان در ارومیه خبر داد.

میرمحمدرضا اسدی رئیس هیئت دو چرخه سواری آذربایجان غربی در گفت ‌و ‌گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛با اعلام این خبر افزود: ارومیه، میزبان اختتامیه مرحله اول و آغاز مرحله دوم سی و دومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران-آذربایجان خواهد بود.

وی گفت:این دوره از مسابقات از شانزدهم تا بیست و یکم مهرماه با حضور 5 تیم داخلی و 12 تیم خارجی به میزبانی استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل در مسافتی به طول هزار و هفده کیلومتر برگزار می‌شود.

اسدی  افزود: این دوره از مسابقات با حضور نزدیک به 450 دوچرخه سوار از  کشورهای ایران،ژاپن، قزاقستان، آلمان، استرالیا، هلند، کویت، بلژیک، چین و ازبکستان برگزار می‌شود و در مرحله نخست تور دوچرخه سواران مسیر تبریز به ارومیه را به طول 145 کیلومتر رکاب می‌زنند و در مرحله دوم مسابقات، مسیر ارومیه به منطقه آزاد ارس را به مسافت 209 کیلومتر رکاب خواهند زد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان غربی با بیان اینکه این مسابقات در 6 مرحله  برگزار خواهد شد  تصریح  کرد: مسیر‌های منطقه آزاد ارس به تبریز ، تبریز به سرعین، سرعین به تبریز و مسیر داخل شهر تبریز نیز دیگر مراحل برگزاری سی و دومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان است.

وی یادآور شد: این تور از حالت آماتور به درجه نیمه حرفه‌ای ارتقاء یافته است و از استان اردبیل هیچ تیمی در این مسابقات حضور ندارد و محمد هاشمی به عنوان تنها دوچرخه سوار از استان آذربایجان غربی نیز در قالب تیم سپاهان در مسابقات شرکت خواهد کرد.

اسدی با اشاره به تاخیر در برگزاری این دوره از مسابقات تاکید کرد: همه ساله این مسابقات در ماه‌های اردیبهشت و خرداد برگزار می‌شود که امسال به سبب برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا زمان تور تغییر یافت.

انتهای پیام/ح

سی و دومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان در ارومیه برگزار می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.