لک: بازی‌های دوستانه آمادگی بازیکنان تیم ملی را افزایش می‌دهد

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازیکنان تیم ملی پیش از جام جهانی با برگزاری دیدار‌های دوستانه محک خوبی می‌خورند.

لک: بازی‌های دوستانه آمادگی بازیکنان تیم ملی را افزایش می‌دهدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حامد لک در تمرین امروز(سه شنبه) درباره آخرین وضعیت تیم ملی گفت: تمرینات تیم ملی از پنج‌شنبه هفته گذشته شروع شده است و آماده‌سازی این تیم به خوبی پیش می‌رود. کادر فنی و کارلوس کی‌روش همه مسائل را زیر نظر دارند و در این وضعیت من هم تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

او درباره بازی با توگو بیان کرد: کادر فنی آنالیزهای لازم را نسبت به این تیم انجام داده و به این نتیجه رسیده است که بازی با توگو می‌تواند به تیم ملی کمک کند. بازیکنان قبل از جام جهانی با برگزاری دیدارهای تدارکاتی محک خوبی می‌خورند و باید بازی‌های دوستانه زیادی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل نزدیک شویم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال درباره دعوت از چهار دروازه‌بان به این تیم و انتخاب سه نفر برای حضور در فهرست نهایی کی روش برای جام جهانی تصریح کرد: تمام دروازه بان ها تلاش می کنند تا بهترین عملکرد را در تیم ملی داشته باشند. کادر فنی هم در تلاش است تا بهترین‌ها را به جام جهانی ببرد. با توجه به اینکه چند ماه دیگر تا آغاز جام جهانی زمان باقی مانده است می‌توانیم به مرز آمادگی ایده‌آل برسیم. و خودمان را به کادر فنی اثبات کنیم. در حال حاضر نمی‌توان گفت چه دروازه بان هایی راهی جام جهانی می‌شوند.

لک درمورد شانس حضورش در جام جهانی گفت: بلیت جام جهانی برای هیچکس اوکی نشده است و هر کس آماده‌تر باشد به جام جهانی می‌رود. در بازی‌های گذشته هم همین طور بوده و حضور هیچ بازیکنی تضمین نشده بود. بر اساس تاکتیک‌های تیم ملی ترکیب مشخص می‌شود. مهم نیست کدام بازیکنان به میدان می‌روند بلکه تمام تمرکز و تلاش ما اینست که بهترین نتایج را به دست بیاوریم.

انتهای پیام/

اظهارات حامد لک‌درباره وضعیت تیم‌ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار