نجات افعی در حال مرگ توسط جوان مغربی+فیلم

جوان مغربی مار افعی را که در زیر زمینی بدون آب و غذا به دام افتاده بود از مرگ نجات داد.

نجات افعی قاتل در حال مرگ توسط جوان مغربی+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مار افعی که در یک اتاق زیر زمینی بدون آب و غذا گرفتار شده بود توسط جوان مغربی از مرگ نجات پیدا کرد. جوان کنجکاو پس از ورود به این اتاقک برای سرکشی به آن از وجود این مار آگاه شد و با چشمان خود دید افعی سمی از شدت تشنگی بی حال به گوشه‌ای افتاده است و حتی توان خزیدن ندارد.

در این لحظه جوان مار را از اتاق بیرون کشید، سپس با یک بطری آب خنک به آن دوباره نیرو بخشید و پس از اینکه افعی سیراب شد مجددا پر قدرت شروع به خزیدن کرد و به راه خود ادامه داد تا در محیط زندگی خود زیست طبیعی اش را از سر بگیرد.

اتنهای پیام/

جوان مراکشی یک مار رو به مرگ را نجات داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کامیار
۲۲:۲۳ ۰۵ مهر ۱۳۹۷
ببخشید اشتباهی بهت مثبت دادم . افعی باید حیوونای دوپایی رو نیش بزنه که یه ذره رحم و مروت تو وجودشون نیست و حیوونای بیگناه رو با ماشینشون لت و پار میکنن و چند سال بعد همون ماشین تبدیل به تابوت خودشون و زنو بچشون میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۶
ماره باید نیشش میزد تا ادم بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۰۵ مهر ۱۳۹۷
ببخشید اشتباه مثبت دادم. اون ادم بود. افعی باید حیوانهای دوپایی رو نیش بزنه که یه ذره رحم و مروت تو وجودشون نیست. حیوونایی که با ماشینشون حیوونای بیگناه رو لت و پار میکنن چند سال بعد هم اون ماشین به تابوت خودشون یا زن و بچشون تبدیل میشه
آخرین اخبار