حضور شفر در استقلال سوژه روزنامه آلمانی شد

یک روزنامه آلمانی در گزارشی به بررسی توافق وینفرد شفر با استقلال پرداخت.

حضور شفر در استقلال سوژه روزنامه آلمانی شدبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه آبندبلات هامبورگ در گزارشی با اشاره به توافق وینفرد شفر سرمربی کهنه کار آلمانی با تیم استقلال نوشت: شفر که سابقه مربیگری در تیم های ملی جاماییکا و کامرون را دارد و همچنین هدایت تیم کالسروهه آلمان را برعهده داشته است.

در بخشی از این گزارش به صحبت های اخیر شفر با خبرگزاری ورزش آلمان اشاره شده و از قول او آمده است: من برای عقد قراردادی دو ساله به ایران آمدم و در پایان فصل در مورد ادامه همکاری با باشگاه استقلال تصمیم گیری خواهم کرد.

در بخش دیگر این گزارش به عملکرد ضعیف تیم استقلال در لیگ هفدهم اشاره شده است: شفر در ایران هدایت تیمی را برعهده گرفته که در جدول 16 تیمی در رده یازدهم قرار دارد و 3 بازیکن این تیم نیز ملی پوش هستند و برای دیدار تیم ملی ایران مقابل توگو به اردو فراخوانده شده اند.

این روزنامه در ادامه با اشاره به پست اینستاگرامی شفر و تمجید او از جایگاه باشگاه استقلال از قول سرمربی آلمانی نوشت: ایران کشوری زیبا با شور و هیجانی غیر قابل توصیف است، جایگاه استقلال در رده تیم هایی همچون بایرن مونیخ، شالکه و دورتموند است.

در پایان این گزارش آمده است: وظیفه شفر اکنون این است که ابتدا جایگاه استقلال را در جدول رده بندی بهبود بخشد، علیرضا منصوریان سرمربی سابق این تیم به دلیل کسب نتایج ضعیف مجبور به استعفا شد و سرمربی آلمانی باید تمام تلاش خود را برای نتیجه گرفتن در استقلال به کار بگیرد. استقلال پیش از این نیز رولاند کخ سرمربی آلمانی را در سال 2002 به خدمت گرفته بود.

انتهای پیام/

شفر با استقلال به توافق رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار