رویت ستاره های صحنه کشور در سرچشمه

دومین جشنواره ستاره های صحنه کشور در سرچشمه رفسنجان برگزار می شود.

رویت ستاره های صحنه کشور در سرچشمهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ صمد قربان نژاد دبیر و مسئول برگزاری جشنواره ستاره های صحنه کشور با بیان اینکه فراخوان دومین جشنواره ستاره های صحنه کشور از اول مهر آغاز شده است، گفت: هنرمندان تا ۳۰ مهر فرصت دارند در سایت جشنواره ثبت نام و نمونه اجراهایشان را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.


وی با بیان اینکه۱ تا ۱۰ آبان داوری کارها انجام می شود، افزود: اسامی راه یافتگان به بخش رقابت حضوری ۱۱ آبان اعلام می شود و ۲ و ۳ آذر مرحله حضوری این جشنواره در شهر سرچشمه رفسنجان برگزار می شود.


قربان نژاد نمایش های کمدی انفرادی شامل: هنرهایی چون: شومنی، تقلید صدا، تقلید افکت، سایه بازی، استند آپ کمدی و نقالی طنز و هنرهای این چنینی را که یک کمدین به اجرای آن می پردازد؛ نمایش های میان پرده طنز که اصولاً با حضور دو تا چهار بازیگر برای مراسم های جنگ شادی و جشن ها با ساده ترین طراحی صحنه و آکسسوار صحنه برگزار می شود؛ نمایش های میان پرده کودک که عموماً در جشن های مهد کودک، مراسم و جنگ های شادی با شکل میان پرده طنز بر گزار می شود و نمایش های مهیج شامل: شعبده بازی، تر دستی، آکروبات و ژانگولر را ۴ بخش اصلی جشنواره امسال عنوان کرد.


وی انتخاب بهترین نوازنده صحنه را که عمدتاً با کیبورد، هنرمند در حال اجرای برنامه را همراهی می کند، بخش جنبی جشنواره دوم بیان کرد.


دبیر دومین جشنواره ستاره های صحنه کشور گفت: این جشنواره از راه هایی چون: ارسال پوستر و فراخوان جشنواره به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ۳۱ استان کشور، به نسبت جمعیت آن استان و بارگذاری فراخوان و پوستر جشنواره در فضاهای مجازی و گروه های هنرمندان اطلاع رسانی شده است.


قربان نژاد جوایز نفرات اول تا سوم ۴ بخش را چنین عنوان کرد‌: اعطای تندیس ستاره طلایی جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ 25 میلیون ریال جایزه نقدی به مقام اول، اعطای لوح افتخار و مبلغ 15 میلیون ریال به مقام دوم و اعطای لوح افتخار و مبلغ 10 میلیون ریال به نفر سوم.


وی افزود: لوح افتخار به همراه 5 میلیون ریال هدیه نقدی، جایزه نفر برتر بخش جنبی جشنواره است.


مسئول دومین جشنواره ستاره های صحنه کشور با بیان اینکه هیئت داوران جشنواره را جمعی از متخصصین عرصه هنرهای نمایشی تشکیل می دهند، افزود: امیر کربلایی زاده، حسین رفیعی و حسن ریوندی داوران بخش استندآپ کمدی؛ جواد انصافی، علی محمد رادمنش و حسین رفیعی داوران بخش نمایش میان پرده طنز؛ مجید قناد، جواد انصافی و مژگان برادران داوران بخش نمایش کودک و بهروز کریمی‌و سید علی اصغر نظام الدینی معروف به فخر الدین داوران بخش نمایش های مهیج هستند.


قربان نژاد با بیان اینکه علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت رسمی جشنواره به آدرس:
www. stagestars.ir


مراجعه نمایند، گفت: دومین جشنواره ستاره های صحنه کشور به همت شرکت ملی صنایع مس ایران روابط عمومی مس منطقه کرمان، آموزشگاه هنرهای نمایش آرین کرمان، استانداری کرمان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برگزار می شود.


نخستین جشنواره ستاره های صحنه کشور، ۱ و۲ مهر پارسال در ۳ بخش مجریان صحنه ای استندآپ کمدی، نمایش های طنز و نمایش کودک در شهر سرچشمه برگزار شد.


انتهای پیام /س

 

رویت ستاره های صحنه کشور در سرچشمه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۰۴ آبان ۱۳۹۶
سلام.فرصت داریم کاری از مازندران به دومین جشنواره بفرستیم؟تمدید نمیشه؟ممنونم جواب بدید.سپاس
آخرین اخبار