فرمانده انتظامی:

ارتقا امنیت اجتماعی هدف نیروی انتظامی است

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ارتقا امنیت اجتماعی هدف نیروی انتظامی است که با همکاری و مشارکت مردم در این راستا تلاش میکنند.

ارتقا امنیت اجتماعی هدف نیروی انتظامی است به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، صبح امروز با حضور مسئولان نظامی، انتظامی و امنیتی سیستان و بلوچستان، به مناسبت هفته ناجا، مراسم صبحگاه نیروهای انتظامی در زاهدان برگزار شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار کرد: ارتقا امنیت اجتماعی هدف نیروی انتظامی است که با همکاری و مشارکت مردم در این راستا تلاش میکنند.

سردار محمد قنبری افزود: ایجاد امنیت پایدار بدون مشارکت مردم محقق نخواهد شد که جا دارد از تعامل مردم با پلیس قدردانی شود.

وی بیان کرد: وجود نیروی انتظامی مقتدر در دل مردم آرامش و اطمینان خاطر ایجاد می کند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی به دنبال این است تا با کسب رضایتمندی مردم احساس امنیت را در جامعه ارتقا دهد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: نیروی انتظامی با کمک سایر نیروهای نظامی و امنیتی به دنبال برقراری نظم، امنیت و آرامش در سطح جامعه است.

سردار قنبری اظهار داشت: نیروی انتظامی خود را حافظ جان، مال، ناموس و شرف مردم می داند و در این راه از هیچ تلاشی فرو گذار نیست.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی و سایر ارگان های امنیتی با تمام توان خود و البته با مشارکت مردم در تلاشند تا امنیت پایداری در سطح جامعه برقرار کنند.

وی تصریح کرد: امنیت پایدار بدون مشارکت مردم به هیچ عنوان فراهم نخواهد شد بنابراین برای بالا بردن احساس امنیت در جامعه، نیروی انتظامی نیازمند مشارکت بزرگان، علما، ریش سفیدان و سران طوایف است.

وی افزود: نیروی انتظامی و سایر نیروهای نظامی و امنیتی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه شهدای زیادی تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: امنیت امروز ما نتیجه مشارکت مردم با نیروی انتظامی و سایر ارگان های امنیتی است.

سردار قنبری اظهار داشت: به برکت خون شهدا و مجاهدت نیروهای نظامی و انتظامی در سیستان و بلوچستان امنیت پایداری به وجود آمده است.

وی بیان کرد: میزان جرائم خشن در سیستان و بلوچستان با تلاش نیروهای انتظامی روز به روز در حال کاهش است.

انتهای پیام/ع

 صبحگاه مشترک در ستاد فرماندهی انتظامی سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار