بهره مندی 340 هزار دانش آموز کرمانی از طرح وارنیش فلوراید

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بیش از 340 هزار دانش آموز دوره ابتدایی استان با هدف کاهش پوسیدگی دندان و پیشگیری از بیماری های دهان و دندان از خدمات طرح وارنیش فلوراید بهره مند می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمد محسن بیگی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم افتتاح طرح استانی وارنیش فلوراید در مدارس دوره ابتدایی استان از دانش آموزان به عنوان سرمایه های اصلی و آینده سازان ایران اسلامی نام برد و افزود: سلامت افراد جامعه نقش موثر و مفیدی در توسعه و توانمندی کشور دارد.
وی ارتقا سطح سلامت دهان و دندان دانش آموزان دوره ابتدایی، افزایش سطح آگاهی دانش آموزان و اولیاء آنها، افزایش دسترسی و ارائه خدمات پیشگیری از بیماری های دهان و دندان به دانش آموزان و کاهش شاخص پوسیدگی های دهان و دندان در دانش آموزان دوره ابتدایی را از مهمترین اهداف اجرای این طرح برشمرد.
محسن بیگی تصریح کرد: اگر به سلامت افراد یک جامعه در سن کودکی و نوجوانی توجه شود قطعا نیروی انسانی آینده آن کشور سالم تر و کارآمد تر خواهد بود.
وی با اشاره به اهمیت مسواک زدن در تعالیم دین مبین اسلام بر آموزش نحوه مسواک زدن به دانش آموزان در مدارس تاکید کرد و افزود: دانش آموزان پیام آوران بهداشتی در مدارس هستند .
انتهای پیام/ی

اجرای طرح وارنیش فلوراید در مدارس کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار