آیین رونمایی از مجموعه داستان کوتاه "نیار" نوشته هیوا قهرمانی در آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ آیین رونمایی از مجموعه داستان کوتاه "نیار" به همت موسسه فرهنگی هنری ادبی موکریان مهاباد (انجمن ادبی) و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد با حضور شاعران، نویسندگان، ادیبان و علاقه مندان عرصه کتاب و کتاب خوانی برگزار گردید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد در این مراسم ضمن اشاره به کمبود فضای فرهنگی شهرستان مهاباد اظهار کرد: طی روزهای اخیر در کمیته برنامه ریزی شهرستان تدابیری اندیشیده شد تا جبران کمبود فضاهای فرهنگی مهاباد و افزایش سطح شاخص آن باشد.

قادر مرادی افزود: با وجود تمام مشکلات مذکور خوشبختانه در مهاباد اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی به بهترین شکل ممکن اجرا و رضایت عموم را در پی داشته است.

در پایان مراسم نیز پرده از مجموعه داستان "نیار" برداشته شد.

هیوا قهرمانی متولد ١٣٥١ روستای خاتون باغ مهاباد است که تاکنون چند اثر به نامهای "یادی به خێر"، "پەیامی گاندی"، "پایزه له من درەنگه له تۆ"، "مه‌فهوومی زەمان" و... از وی منتشر گردیده است. برخی از آثار وی ترجمه از زبان آلمانی به کردی است.

انتهای پیام/ح

از مجموعه داستان کوتاه نیار به زبان کردی رونمایی شد

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.