اندیمشک، آماده استقبال از زائران اربعین حسینی

فرماندار شهرستان اندیمشک مهیا نمودن تمهیدات لازم برای استقبال از زائران کربلای معلی در آستانه اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری، فرماندار شهرستان اندیمشک بیان داشت: به منظور استقبال از زائران اربعین حسینی 9 کمیته متشکل از مجموعه ادارات و نهادهای شهرستان تشکیل و برنامه ریزی لازم در این زمینه انجام شده است.

وی تصریح کرد: در ورودی و خروجی شهرستان موکب های متعددی راه اندازی خواهند شد و امسال خدمات رسانی اندیمشک با توجه به حجم تردد زائران به طور متمرکز در شهرستان انجام می گیرد.

جهانگیری اذعان داشت: پیش بینی می شود امسال بیش از یک میلیون نفر در مسیر رفت و برگشت مهمان مردم خداجوی اندیمشک باشند.

فرماندار شهرستان اندیمشک اظهار کرد: سال گذشته حدود 500 هزار نفر از زائران کربلای معلی از یک تا چند ساعت در این شهرستان توقف داشتند که در موکب ها، حسینیه ها و سایر اماکن پیس بینی شده به آن ها خدمات رسانی شد.

این مقام مسئول با اشاره به برنامه ریزی لازم برای ساماندهی موکب های شهرستان گفت: کلیه متقاضیان راه اندازی موکب باید برای دریافت مجوز به ستاد عتبات عالیات شهرستان مراجعه نمایند.

پیمان جهانگیری بیان کرد: موکب مرکزی شهرستان اندیمشک در مقبره شهدای گمنام راه اندازی می شود ضمن اینکه در ورودی و خروجی شهرستان نیز چندین موکب راه اندازی خواهد شد.

وی اذعان داشت: ده ها ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف و مسیر تردد زائران کربلای معلی در سطح شهرستان اندیمشک نیز پیش بینی و برپا خواهد شد.

انتهای پیام/گ

آمادگی اندیمشک برای استقبال از زائران اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.