مروری بر سخنان رهبر انقلاب/ برجام نباید وسیله فشار دشمن بر ایران باشد+ فیلم

رهبر معظم انقلاب در سخنان سال گذشته خود خطاب به مسئولان فرمودند: برجام نباید وسیله فشار برای دشمن علیه ایران اسلامی باشد.

مروری بر سخنان رهبر انقلاب/ برجام نباید وسیله فشار دشمن بر ایران باشد+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عهدشکنی و نقض برجام از سوی امریکا و شدت گرفتن بی اخلاقی‌های طرف مقابل که این روزها خبر داغ محافل سیاسی و مردمی است با واکنش‌های مختلفی از سوی مردم و مسئولان مواجه بوده است، اینکه برجام قابل مذاکره مجدد نیست و اگر طرف امریکایی برجام را نقض کند قطعا با واکنش شدید ایران مواجه خواهد شد بخشی از سخنان مسئولان در خصوص این موضوع بوده است.

رهبر معظم انقلاب در زمان نشست‌های مسئولان ایرانی و گروه 1+5 بارها در خصوص بدعهدی دشمنان ایران در این توافق هشدار داده و فرمودند قطعا عهدشکنی طرف مذاکرده کننده حتما با واکنش ایران مواجه خواهد بود.

ایشان در سخنان خود در آذرماه سال گذشته فرمودند: دولت امریکا خلاف تعهد و تصمیم گیری مشترک عمل می کند، تخلفات متعددی صورت گرفته که یکی از آنها تمدید تحریم های 10 ساله است که این امر قطعا نقض برجام خواهد بود و جمهوری اسلامی قطعا در برابر آن واکنش نشان خواهد داد.

ایشان همچنین خطاب به مسئولان گفتند: سخنم با مسئولان و مردم اینست که این توافق هسته ای که موسوم به برجام است نباید تبدیل شود به وسیله فشار هر چند وقت یکبار از سوی دشمن برای ملت ایران، نباید اجازه داد برجام وسیله فشار باشد..... .

در ادامه سخنان کامل رهبری معظم را در خصوص بدعهدی های امریکا در برجام ببینید.

انتهای پیام/

سخنان رهبر انقلاب خطاب به مسئولان در خصوص برجام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۳ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
جانم فدای رهبر
درود بر این مرد بزرگ که قدرش را نمی دانیم
آخرین اخبار