فرزند شهید بهشتی‌نژاد:

آمار شهدای روحانیت در بین سایر اقشار و اصناف بیشتر است

فرزند شهید بهشتی‌نژاد گفت: آمار شهدای روحانیت در بین سایر اقشار و اصناف بیشتر است و این نشان می‌دهد که این‌ها در خط مقدم شهادت بوده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام سید محمد بهشتی‌نژاد  امروز در نهمین اجلاسیه شهدا و ایثارگران روحانی استان اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این برنامه اظهار داشت: امیدواریم برگزاری چنین جلساتی موجب شود هدف شهید را بشناسیم و در همان راه و در سه بعد گذشته، حال و آینده قدم برداریم.

وی افزود: بر ما لازم است که یاد این علمای بزرگ و سردمداران جهاد را گرامی بداریم چراکه به تعبیر امام خمینی(ره) این‌ها افرادی هستند که رساله علمیه و عملیه خود را با خون نوشتند و عملاً اثبات کردند که اگر مردم را دعوت به جهاد می‌کنند خود در این عرصه پیشکسوت هستند.

فرزند شهید سید حسن بهشتی‌نژاد در ادامه بیان کرد: آمار شهدای روحانیت در بین سایر اقشار و اصناف بیشتر است و این نشان می‌دهد که این‌ها در خط مقدم شهادت بوده‌اند؛ وظیفه ما در حال حاضر هم این است که وظیفه خود در قبال شهدا را بشناسیم.

وی ادامه داد: وظیفه ما در بعد آینده این است که نسل آینده را با این شهدا آشنا کنیم؛ چنان چه در این راه کوتاهی شود به تعبیر مقام معظم رهبری جای جلاد و شهید عوض خواهد شد که این مسأله نسبت به شهدای ترور ملاحظه می‌شود و نسل جدید ما نمی‌دانند که حق و باطل کجا هستند.

بهشتی‌نژاد اضافه کرد: آنچه از زندگی پدر استفاده می‌شود این است که در هر برهه‌ای از زمان به وظیفه خود به بهترین نحو عمل می‌کرد؛ بر ما نیز لازم است که ببینیم وظیفه ما در هر زمان چه ایجاب می‌کند و وظیفه را تشخیص دهیم و آنچه مورد رضایت خداوند است به بهترین نحو انجام دهیم و رهرو این شهیدان بوده و دین خود را به شهدا ادا کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری اجلاسیه شهدا و ایثارگران روحانی استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.