سپاه همچون خاری در چشم دنیای استکبار باقی می ماند

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: سپاه پاسداران همچون خاری در چشم دنیای استکبار باقی می ماند.

سپاه همچون خاری در چشم دنیای استکبار باقی می ماند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام امروز در مراسم اعزام کاروان اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان ایلام بیان کرد: موفقیت های سپاه پاسداران در دفاع از ملت های مظلوم عراق و سوریه باعث شده گروهک تروریستی و داعش نفس های آخر خود را بکشد.

وی اظهارکرد: این موضوع باعث شده آمریکا و حامیان این کشور به ویژه عربستان سعوی نتوانند به اهداف توسعه طلبانه خود دست یابند و همین عامل باعث شده هجمه سنگینی تبلیغاتی و روانی را علیه سپاه آغاز کنند.

حسینی افزود: در کنار حمله به سپاه موضوع استقلال کردستان عراق که با هدف ایجاد اسرائیلی دیگر در منطقه صورت می گیرد نیز از توطئه های جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی است ولی این خیال خام نیز تعبیر نخواهد شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام اضافه کرد: اتحاد، انسجام و همدلی تحت هدایت های امام راحل و مقام معظم رهبری رمز پیروزی این ملت بزرگ بوده و در ادامه این مسیر نیز با همین رویکرد توطئه های دشمنان را خنثی خواهیم کرد.

وی در ادامه به تاثیر برگزاری اردوهای راهیان نور در جوانان و نوجوانان برای آشنایی آنها با فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و ادامه داد: دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا و مبارزه با استکبار بود که باید توسط نسل های کنونی سینه به سینه برای آیندگان نقل شود چرا که جنگ تحمیلی یک سند افتخار از رشادت های رزمندگان ایرانی در برابر متجاوزان بود.

انتهای پیام/ د

سپاه همچون خاری در چشم دنیای استکبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.