مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد گفت: عملیات حفاری مکانیزه خط ۳ قطار شهری مشهد با ۲ دستگاه حفار از میدان فردوسی در فرودین‌ماه ۹۵ آغاز شد و تاکنون ۶ کیلومتر و ۱۰۰ متر حفاری در این مسیر به ثبت رسیده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  کیانوش کیامرز با اشاره به فعالیت ۲ دستگاه حفار در ۲ جبهه شرقی به غربی و بالعکس افزود: در حال حاضر دستگاه تی. بی. ام در جبهه غربی به داخل خیابان جانباز رسیده است و در جبهه شرقی نیز در محدوده شارستان قرار دارد.


وی گفت: بسته به مسائل مرتبط به بحث خاک‌شناسی، طی ۴ تا ۶ ماه آینده نیز دستگاه حفار به باب‌الجواد (ع) خواهد رسید.

خط ۳ قطار شهری مشهد به طول ۲۸.۵ کیلومتر، طولانی‌ترین خط مترویی مشهد در بین خطوط ۴ گانه است که شهرک الهیه را به شهرک ابوذر متصل خواهد کرد و طبق برآورد‌های صورت گرفته، به ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث آن نیاز است.

انتهای پیام//ف.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.