تسطیح حریم راه‌ها به مقدار ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار متر مربع در قوچان

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای قوچان گفت:ارتقاء ایمنی در راه‌ها جزء سیاست‌های اصلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای می‌باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  مصر زاده افزود: این اداره در بخش راهداری توانسته با توجه به محدودیت‌های اعتباری، نسبت به روکش آسفالت ۱۳ کیلومتر راه بزرگراه محور قوچان-فاروج و ترمیم روکش قسمتی از آسفالت محور قوچان-درگز و همچنین راه روستایی هی هی اقدام نماید.

وی گفت: همچنین کارشناسان راهداری این اداره با شناسایی نقاط حادثه خیز در حوزه راه‌های شهرستان نسبت به ایمن سازی ۵ نقطه حادثه خیز اقدامات آشکارسازی را اجرا کرده اند.

 رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای قوچان  با تشریح اهمیت رسیدگی به راه‌های روستایی تصریح کرد: راه روستایی یکی از مهمترین خدمات زیربنایی است که نقش و جایگاه ویژه‌ای در توسعه مناطق روستائی دارد، به طوری که از آن به عنوان شریان حیاتی هر منطقه یاد می‌کنند. جاده‌ها علاوه بر حمل تولیدات زراعی، عامل اصلی جابجائی مسافران و پیوند دهنده مناطق روستائی و شهر‌ها می‌باشند.


مصر زاده با اشاره به اینکه راه‌ها باعث کاهش زمان حرکت و کاهش قیمت تمام شده کالا‌های تولیدی می‌شوند افزود: بسیاری از کارشناسان تاثیر این عامل بر رشد و گسترش سایر عوامل توسعه انکارناپذیر می‌باشد و زمینه توسعه از جهات مختلف را فراهم می‌آورد.

وی گفت:: تسطیح و شن ریزی جاده‌های خاکی روستایی به طول ۳۲۰ کیلومتر در جاده‌های روستایی سراب، علاقه جنبان، سرزو، قره چاه، کلاته احمد و چاه آب، زیدانلو شیخکانلو، حمزه کانلو، چالاکی، یزدان آباد و اینچه‌ها ... راهداران قوچان، سعی در خدمتگزاری به مردم شریف منطقه را دارند.

 رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای قوچان به فعالیت‌های صورت گرفته در بخش حمل و نقل اشاره نمود و خاطر نشان کرد: ساماندهی امداد خودرو‌های جاده ای، نظارت بر عملکرد شرکت‌های حمل ونقل مسافر و حمل و نقل داخلی کالا و اجرای طرح ایمنی وانت بار‌ها گام موثری در بحث ارتقاء حمل و نقل جاده‌ای شهرستان داشته و در بخش حمل و نقل روستایی نیز با توسعه ناوگان حمل و نقل روستایی و واگذاری تعداد قابل توجهی خودرو سمند EF۷ و وینگل شاهد ارتقاء سطح خدمت رسانی به روستاییان گرامی خواهیم بود.

مصرزاده ادامه داد: در شهرستان قوچان ۶ شرکت فعال حمل و نقل کالا در حال فعالیت می‌باشند که توانسته اند با تعداد ۲۵۲۷۳ دستگاه سفر ناوگان باری مقدار ۱۹۰۳۳۱ تن کالا جابجا کنند که به ترتیب استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی بیشترین مقاصد کالا‌های این شهرستان بعد از خراسان رضوی در بین استان‌های کشور می‌باشند.

انتهای پیام // ح. خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.