معاون بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان مطرح کرد

برگزاری ۵۰ اردوی جهادی به همت دانشجویان بسیجی استان

معاون سازندگی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: دانشجویان جهادگر بسیج دانشجویی تابستان امسال ۵۰ اردوی جهادی در مناطق محروم و دروافتاده سطح استان برگزار کردند.

برگزاری ۵۰ اردوی جهادی به همت دانشجویان بسیجی استان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سالاری معاون سازندگی بسیج دانشجویی  استان در مراسم اختتامیه اردو‌های جهادی دانشجویی در تابستان ۹۶ اظهار داشت: دانشجویان جهادگر بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان تابستان امسال ۵۰ اردوی جهادی در مناطق محروم و دروافتاده سطح استان برگزار کردند.

معاون سازندگی بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان افزود: بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی بسیجی در قالب این اردو‌ها در محروم‌ترین نقاط سیستان تا دورافتاده‌ترین نقاط بلوچستان به خدمت‌رسانی به مردم محروم استان پهناور و کم‌برخوردار سیستان و بلوچستان پرداختند.

وی با تاکید بر اینکه حضور در اردو‌های جهادی تنها با برخورداری از روحیه و تفکر انقلابی و جهادی امکانپذیر است، خاطرنشان کرد: بخشی از فعالیت‌های جهادگران بسیج دانشجویی شامل ساخت مجتمع پرورش ۵۰ هزار قطعه‌ای پرورش بلدرچین، ساخت مجتمع پرواربندی دام، ساخت چندین منزل محروم و ترمیم منازل، مساجد و مدارس بوده است.

سالاری اضافه کرد: اردو‌های جهادی بسیج دانشجویی در سیستان و بلوچستان از بعد عمرانی به سمت اشتغال‌زایی و اقتصاد مقاومتی در حال تغییر مسیر است و ساخت مجتمع پرورش ۵۰ هزار قطعه‌ای پرورش بلدرچین و مجتمع پرواربندی دام در همین مسیر و برای اشتغال‌زایی انجام شده که خوشبختانه موفق بوده است.

معاون سازندگی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: حضور دانشجویان جهادگر در جریان خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان شهرستان ایرانشهر در ماه‌های گذشته از اقدامات شاخص گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی بود که پیش از همه نهاد‌ها در عرصه خدمت‌رسانی حضور یافتند، اما متاسفانه با توجه به بی‌مهری و کم‌توجهی مسئولان نتوانستند آنگونه که باید اثرگذار باشند.

وی بیان کرد: در مجموع هدف اردو‌های جهادی قبل از ساخت منزل، مسجد و مدرسه حضور در مناطق کم برخوردار و انجام فعالیت‌هایی است که نتیجه آن افزایش نشاط و امید به زندگی میان مردم محروم، ارتقاء فرهنگ و تبیین گفتمان انقلابی است که به یاری خداوند با حضور مستمر جهادگران و تفکرات جهادی به این مهم خواهیم رسید.

انتهای پیام/ع

مراسم اختتامیه اردو‌های جهادی دانشجویی سیستان وبلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار