زیدان خودش را بهترین مربی جهان نمی‌داند

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است که شانسی برای دریافت عنوان بهترین مربی جهان را ندارد.

زیدان خودش را بهترین مربی جهان نمی داندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زیدان سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید که تاکنون موفق شده در نزدیک به 2 سال حضورش در رئال مادرید 7 جام بگیرد معتقد است بهترین مربی جهان نیست و شانسی برای دریافت این جایزه ندارد.

زیدان همراه با کونته سرمربی تیم فوتبال چلسی و آلگری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس 3 کاندیدا برترین مربی سال جهان هستند. مراسم انتخاب بهترین های فوتبال جهان قرار است فردا شب به میزبانی لندن برگزار شود با این حال زیدان معتقد است که نباید این جایزه را بگیرد.

او در اظهاراتش گفته است که تصور نمی کنم برترین سرمربی جهان باشم و صور بسیار خوش شانس هستم که هدایت بهترین تیم جهان را در اختیار دارم و در کنار برترین های فوتبال جهان کار می کنم.

سرمربی فرانسوی تیم رئال مادرید در ادامه گفته است: تصور نمی کنم این جایزه به من تعلق بگیرد اما اگر قرعه به نام من در بیاید با کمال میل جایزه را قبول می کنم اما خودم را بهترین نمی دانم .

زیدان از ژانویه سال 2016 هدایت رئال مادرید را بر عهده کرفته است و تاکنون توانسته با این تیم به 2 عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا ، 2 قهرمانی سوپر جام اروپا ، سوپر جام اسپانیا  ، قهرمانی لالیگا و قهرمانی جام باشگاه های جهان برسد.

انتهای پیام /

اظهارات زیدان در مورد جایزه بهترین های جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار