راه اندازی موکب امام جعفرصادق(ع) در اهواز

موکب امام جعفر صادق(ع) در ابتدای طریق الحسین(ع) اهواز به منظور خدمت‌ رسانی و اسکان زائران سرور و سالار شهیدان کار خود را آغاز کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فاضل دغلاوی، مسئول موکب امام جعفرصادق(ع) گفت: با توفیق الهی این موکب برای دومین سال پیاپی در منطقه کوی سیاحی اهواز و ابتدای مسیر طریق الحسین(ع) راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه براساس برنامه ‌ریزی‌های انجام شده این موکب تا 22 صفر به زوار کربلا خدمت می‌کند، اظهار کرد: در این موکب علاوه بر اینکه از زائران پذیرایی می‌شود، مکانی نیز برای استراحت آن ها فراهم گردید.

دغلاوی اذعان داشت: علاوه بر پذیرایی از زائران، امکان توقف و شب‌خوابی نیز برای آنان فراهم شده است.

مسئول موکب امام جعفرصادق(ع) اهواز افزود: این موکب ظرفیت 150 نفر برای شب ‌خوابی را دارد، همچنین خانه‌هایی نیز برای اسکان خانوادگی نیز در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: در موکب امام جعفرصادق(ع) اهواز همه روزه صبحانه بین زائران توزیع می‌شود که امیدواریم بتوانیم امسال در هر روز صبحانه 1 هزار و500 تا 1 هزار و700 نفر را تامین کنیم.

فاضل دغلاوی اظهار داشت: البته ناهار و شام زوار عزیزی که در موکب اسکان پیدا می‌کنند نیز تهیه می‌شود.

موکب امام جعفرصادق(ع) به همت اهالی و جوانان ولایتمدار اهواز راه‌اندازی شد تا به خیل عاشقان و دوستداران حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) در ایام اربعین حسینی خدمت‌رسانی نماید.

انتهای پیام/گ

موکب امام جعفرصادق (ره) در اهواز راه اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.