پرداخت یک میلیارد و ۶۲۷ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان کمک معیشت به مددجویان

یک میلیارد و ۶۲۷ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان کمک معیشت به مددجویان امام خمینی (ره) آمل به صورت نقدی پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن قربانی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل با بیان اینکه چهار هزار و ۶۷۲ خانوار در این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، گفت: یک میلیاردو ۶۲۷ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت در این شهرستان ۶ ماه نخست امسال به صورت نقدی پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه ۶۶ درصد از افراد تحت حمایت در این شهرستان را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند، افزود: کمک معیشت به منظور رفع بخشی از مشکلات مددجویان پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل با اشاره به مشارکت مردم این شهرستان در بخش‌های مختلف با کمیته امداد گفت: آملی‌ها دو میلیارد و ۴۱۵ میلیون و ۹۷۳ هزارتومان در سرفصل‌های مختلف مانند زکات، اکرام، صدقه با کمیته امداد همکاری داشتند.

قربانی با بیان اینکه بیشترین مشارکت مردم آمل در بخش صدقه بوده است، گفت: یک میلیاردو ۲۳ میلیون و ۷۱۶ هزار تومان در ۶ ماه نخست امسال توسط مردم این شهرستان پرداخت شد که این مبالغ جمع آوری شده در بخش‌هایی مانند عمران، درمان، جهیزیه و کمک‌های موردی برای مددجویان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۱ درصد صدقات در بخش عمرانی، ۱۹ درصد در بخش درمان و هشت درصد هم در بخش فرهنگی هزینه شد، گفت:باقی مانده مبلغ صدقه درسایر امور برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در آمل هزینه شده است.

انتهای پیام/آ

پرداخت میلیاردی کمک معیشت به مددجویان آملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار