اندیمشک پذیرای بیش از 120 هزار زائر اربعین حسینی

فرماندار اندیمشک از پذیرایی از بالغ بر 120هزار نفر از زائران کربلای معلی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک بیان داشت: زائران کربلای معلی در 45 موکب مستقر در محورهای مختلف اندیمشک و موکب مرکزی واقع در مقبره شهدای گمنام شهرستان مورد استقبال خادمان حضرت سید الشهدا (ع) و مسئولان قرار گرفته اند.

وی افزود: صدها نفر از زائران کشورهای انگلستان، هند، پاکستان، آذربایجان و دیگر کشورها نیز در بدو ورود به شهرستان اندیمشک مورد استقبال قرار گرفته و به آنان خدمت رسانی شد.

جهانگیری اذعان داشت: استان های لرستان، خراسان رضوی، مرکزی، تهران، البرز، اصفهان و همدان بیش ترین آمار زوار کربلای معلی در محور اندیمشک را شامل می شوند.

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: ترافیک در محورهای مواصلاتی شهرستان اندیمشک کنترل شده و گروه های ویژه راهداری، نیروی انتظامی، پلیس راه، هلال احم، آتش نشانی و اورژانس برای امنیت و رفاه زائران در محورها مستقر و گشت زنی می کنند.

این مقام مسئول اظهار داشت: 20 چادر امدادی از سوی هلال احمر شهرستان نیز در مسیر عبور زائران اربعین برپا شده است، ضمن اینکه ایستگاه های صلواتی مردمی و اداری نیز در مسیرها به زوار خدمت رسانی می نمایند.

پیمان جهانگیری گفت: ستاد اربعین اندیمشک متشکل از 9 کمیته تخصصی تا پایان سفر زائران کربلای معلی در مسیر رفت و برگشت شبانه روز آماده خدمت به عاشقان ائمه اطهار (ع) است.

انتهای پیام/گ

پذیرایی اندیمشکی ها  از  بیش از 120 هزار زائر اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.