بزودی؛

نوسازی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون گفت: تجهیزات نفت این شرکت طی برنامه ای بلند مدت نوسازی خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جهانگیر پورهنگ، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در حاشیه برگزاری نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان با اشاره به اینکه شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون یکی از قدیمی ترین شرکت های نفتی در مناطق نفت خیز جنوب محسوب می شود، بیان داشت: این شرکت در وسعتی بالغ بر ۶۰۰ میلیون متر مکعب در بین شهرهای اهواز، رامشیر، هفتکل و شادگان قرار دارد.

وی تصریح کرد: شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون با بیش از 3 هزار نیروی انسانی نزدیک به ۲۰ درصد از تولید نفت مناطق نفت خیز جنوب را تامین می کند و در زمینه حفظ میزان تولید مسئولیت بزرگی بر عهده این شرکت است.

پورهنگ با بیان اینکه نوسازی در صنعت نفت یکی از برنامه های وزیر است، اذعان داشت: براساس یک برنامه ریزی بلند مدت و در کم تر از ۱۰ سال تجهیزات نفتی در سطح این شرکت نوسازی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون اظهار کرد: طی چند سال گذشته به دلیل کمبود بودجه، پروژه خاصی در این شرکت اجرا نشده است، اما با توجه به ضرورت حفظ و افزایش سطح تولید، راه اندازی واحدهای نمک زدایی اهمیت زیادی دارد.

این مقام مسئول در ادامه گفت: همچنین بازسازی و نوسازی خطوط لوله در سطح این شرکت یکی از مهم ترین اقداماتی است که باید در اولویت برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت قرار گیرد.

جهانگیر پورهنگ بیان کرد: در برنامه ریزی ها و اقدامات لازم برای نوسازی تجهیزات، استفاده از تجهیزات مدرن، بهینه و کارآمدتر مورد توجه است.

انتهای پیام/گ

شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون نوسازی خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.