برگزاری مسابقات پرش با اسب در کرمان ۱۳۹۶/۰۸/۱۴

نهمین دوره مسابقات پرش با اسب با حضور ۷۵ سوارکار در باشگاه بیس کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در این دوره از مسابقات ۷۵ سوارکار در رده های اسب سوار مبتدی، ردهD اسب ایرانی، رده نونهال، رده ی نوجوانان  و رده B1 بزرگسالان در  مجموعه سوارکاری  بیس کرمان به مدت یک روز با هم به رقابت پرداختند.

در پایان، در رده اسب سوار مبتدی ۴ سوارکار موفق شدند مسیر مسابقه را بدون خطا طی کنند.

در رده Dاسب ایرانی علیرضاعسکری از باشگاه سوارکاری کرمان بیس، عارف ملک حسینی از باشگاه سوارکاری شبدیز، امین خواجویی از باشگاه سوارکاری الماس کویر و مهران شهریاری از باشگاه سوارکاری الماس کویر به ترتیب عناوین اول تا چهارم را کسب کردند.

در رده نونهال، سید امیر عباس ترابی از باشگاه سوارکاری کرمان بیس و امید انتظاری از باشگاه سوارکاری الماس کویر  اول و دوم شدند.

در رده نوجوانان، علی یعقوبی از باشگاه سوارکاری کرمان بیس مقام اول، نیما ناظری از باشگاه سوارکاری شبدیز مقام دوم، امین خواجویی از باشگاه سوارکاری الماس کویر مقام سوم و الهه بهرامی از باشگاه سوارکاری الماس کویر مقام چهارم را به خود اختصاص دادند.

در رده B1بزرگسالان امیر ابراهیمی نیا از باشگاه سوارکاری الماس کویر، حسین افلاطونیان از باشگاه سوارکاری شبدیز و مهران شهریاری از باشگاه سوارکاری الماس کویر مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ب

مسابقات اسب سواری در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار