بيانيه ى اداره ورزش و جوانان سيرجان پيرامون اتفاقات بازى گل گهر

اداره ورزش و جوانان سيرجان پيرامون اتفاقات بازى گل گهر سيرجان و خونه به خونه بابل در مسابقات ليگ دسته اول فوتبال كشور بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، متن این بیانیه به شرح زیر است:

پیرو وقایع رخ داده و حواشی تلخ بازی تیم های گل گهر و خونه به خونه از سری مسابقات لیگ دسته اول کشور بایستی به چند نکته اشاره کرد و سایر موارد را به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال  واگذار کنیم.

اولاً:

موضوع سحر و جادو و بستن دروازه فوتبال و باطل کردن آن و سایر موارد که بوسیله شخص مسول استادیوم امام على در فضاهای مجازی اعلام شده را نباید به آن دامن زد و شخص متخلف بر اساس قوانین سازمان لیگ بایستی در کمیته اخلاق فدراسیون حضور و طبق اظهارات ایشان و گزارش ناظر فدراسیون و دفاعیات فرد مورد نظر تصمیمات لازم اخذ شود.

  براساس آخرین پیگیری های صورت پذیرفته بزودی نتیجه تصمیمات متخذه  از طریق جراید ورزشی به اطلاع عموم خواهد رسید.

اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان ضمن تقدیر و تشکر از حساسیت بزرگواران مطبوعات و عزیزان پیشکسوت که هویت ورزش سیرجان محسوب مي شوند، شدیداً این گونه رفتارهای خارج از عرف در میادین ورزشی را محکوم و من بعد با افرادى که اینگونه مسایل را مطرح و اشاعه دهند شدیداً برخورد خواهد کرد.

دوماً:

موضوع درگیری شخص نامبرده با خبرنگار فعال و دوست داشتنی جراید محلی آقای امین شول زيدآبادى را شدیداً محکوم و ضمن حمایت از جامعه مطبوعات واهالى رسانه بویژه آقای شول زيدآبادى، موضوع از مسیر قانونی تا  احقاق حق خبرنگار عزیزمان پیگیری و نتیجه را هم از مجرای رسانه ای به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

در پایان از اتفاقات پیش آمده شدید اظهار تأسف نموده و امیدوارم با تدبیر و برنامه ریزی مناسب تر جایگاه مقدس جامعه رسانه ای حفظ و ضمن ارتقا آن ،از خدمات خالصانه این قشر بی ادعا و زحمتکش به بهترین شکل ممکن در مناسبت های مختلف ورزشی تجلیل بعمل آید.

انتهای پیام/ب

اداره ورزش سيرجان پيرامون اتفاقات بازى گل گهر بیانیه صادر کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار