دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مشهد

زنی جوان که با معرفی خود به عنوان وکیل ۴ میلیارد ریال از حساب بانکی یک شهروند در مشهد برداشت غیرمجاز کرده بود توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ حمید رزمخواه رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: با دریافت مرجوعه قضایی مبنی بر کلاهبرداری و برداشت غیرمجاز موضوع را در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد که خانومی جوان با معرفی خود به عنوان وکیل پس از مدتی کار و جلب اعتماد و بستن قرارداد‌های کاری اقدام به برداشت ۴ میلیارد ریال از حساب بانکی کرده و متواری شده است.

سرهنگ رزمخواه گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پس از بررسی اظهارات مالباخته و سرنخ‌های موجود تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و پس از چندین روز سرانجام با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی محل اختفاء متهم را در محدوده بلوار کامیاب شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از هماهنگی قضایی با رعایت موازین شرعی و قانونی متهم را دستگیر کردند.

وی گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده در مواجهه با مالباخته لب به اعتراف گشود و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام//ز. ج.
 

کلاهبرداری چهار میلیارد ریالی در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.