هر بازی گرت بیل برای رئال مادرید چقدر هزینه داشته است؟

زیدان گفت: مصدومیت گرت بیل جدی نیست. بیل در این مدت نه تنها حتی یک دقیقه هم بازی نکرده بلکه با مصدومیت جدیدش به نظر می‌رسد که تا پایان سال ۲۰۱۷ شانسی برای بازی کردن نداشته باشد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیل که با احتساب هفت بازی پیش رو که از دست می دهد از ۶۰ بازی اخیر رئال ۴۰ تا را از دست داده است، در پنج فصل حضور در رئال مادرید ۱۹ مصدومیت داشته یعنی به طور متوسط چهار مصدومیت در هر فصل.

رئال مادرید در سال ۲۰۱۳ برای خرید گرت بیل ۱۰۱ میلیون یورو هزینه کرد تا این بازیکن در آن زمان تبدیل به گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال شود. بیل در رئال فقط در ۵۵ درصد دقایق ممکن بازی کرده که به طور متوسط هر بازی او در رئال مادرید ۱،۰۶۰.۳۷۷ یورو برای این تیم هزینه داشته است!

بیل در سال ۲۰۱۳ با قراردادی ۶ ساله به رئال مادرید پیوست بدین ترتیب رئال برای خرید او به طور متوسط سالی ۱۶،۷ میلیون یورو هزینه کرد. دستمزد این بازیکن در سه فصل اولش ۱۸ میلیون یورو با احتساب مالیات بود که این مبلغ در سال چهارم قراردادش با افزایش دستمزد به ۲۲ میلیون یورو افزایش یافت.

بدین ترتیب رئال برای هر کدام از سه فصل اول گرت بیل ۳۴،۷ میلیون یورو هزینه کرد، برای سال چهارمش که فصل قبل بود ۳۸،۷ میلیون یورو و برای این فصل با احتساب این که پنج ماه از فصل گذشته است ۲۵،۸۶ میلیون یورو (۱۶،۷ میلیون یورو برای هزینه خرید و ۹،۱۶ میلیون یورو برای دستمزد). بدین ترتیب تا کنون بیل برای رئال مادرید ۱۶۸،۶ میلیون یورو هزینه در بر داشته در حالی که فقط ۱۵۹ بازی انجام داده است. بدین ترتیب هر بازی او برای رئال ۱،۰۶۰.۳۷۷ یورو هزینه داشته و هر دقیقه بازی او برای تیم ۱۳،۵۹۳ یورو هزینه در بر داشته است.

بیل در ۱۵۳۱ روز در رئال مادرید سه بار قهرمان اروپا شده و دو جام جهانی باشگاه ها و یک لالیگا، یک کوپا، یک سوپرجام اسپانیا و دو سوپرجام اروپا برده است. بیل بعد از فصل اولش افت مشهودی داشته است و نتوانست بر اختلاف انتظارات جانشین رونالدو باشد.

منچستریونایتد در تابستان گذشته با پیشنهادی ۱۰۰ میلیون یورویی به سراغ خرید بیل آمد اما رئال و خود بازیکن مخالفت کردند تا در تابستان آینده با توجه به حجم مصدومیت هایش قیمتش به شکل قابل توجهی افت کند.

منبع:وبسایت رسمی برنامه نود

انتهای پیام/

 

مصدومیت دوباره بیل در تمرینات رئال مادرید

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.