مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان یزد :

اعلام آمادگی گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان یزد برای اعزام به مناطق زلزله زده

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان یزد از آمادگی گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی این استان برای حضور در کرمانشاه و خدمت‌رسانی به هم‌وطنان زلزله‌زده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛    علی پور میرزایی مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد از آمادگی گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی این استان برای حضور در کرمانشاه و خدمت‌رسانی به هم‌وطنان زلزله‌ زده خبر داد.

 پور میرزایی به دنبال وقوع زمین‌لرزه در استان کرمانشاه و مناطق غربی کشور گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان برای خدمت‌رسانی به هم‌وطنان زلزله‌زده اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با اشاره به اعلام آمادگی گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان جهت عملیات امداد در مناطق زلزله‌زده غرب کشور افزود: دانشجویان جهادگر قرارگاه شهید محمدخانی یزد آمادگی امدادرسانی و ارائه کمک به مناطق آسیب‌دیده رادارند و در صورت نیاز و با هماهنگی مسئولین در اسرع وقت در مناطق حاضر خواهند شد.

پور میرزایی با اشاره به سابقه دوساله حضور دانشجویان جهادگر یزدی در کرمانشاه و خدمتت رسانی به مردم این دیار، اظهار داشت: علاوه بر آمادگی حضور در مناطق موردنیاز، فعالیت‌هایی همچون جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت رساندن به مردم عزیز و آسیب‌دیده در دستور کار این قرارگاه جهادی است.

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به همکاری با قرارگاه جهادی شهید محمدخانی در این امر می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی این مجموعه به نشانی q-hajammar.ir مراجعه کنند.

وی در پایان اظهار داشت: ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی برای مصدومان و تسلیت به خانواده‌های داغدار به فرموده مقام معظم رهبری همه دستگاه‌ها و نهادها باید همه‌ی توان خود را برای یاری آسیب‌دیده‌ها و خانواده‌های آنان به صحنه آورند.

انتهای پیام/ی

امدادرسانی گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی یزد به هم‌وطنان زلزله‌زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار