نایب رئیس انجمن علوم و فنون غلات اصفهان:

ارسال ۲۰ هزار قرص نان از اصفهان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

نایب رئیس انجمن علوم و فنون غلات اصفهان گفت: تاکنون ۲۰ هزار قرص نان از طریق نانوایی‌های استان اصفهان جمع‌آوری و به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا خواجه با تسلیت به مردم مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه، اظهار داشت: با وقوع این حادثه طبیعی، جلسه فوق‌العاده‌ای به منظور هماهنگی ارسال نان مورد نیاز مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه برگزار کرده‌ایم و بر این اساس قرار شد 20 هزار قرص نان بسته‌بندی به این استان ارسال شود.

وی افزود: خوشبختانه بیشتر خبازان اصفهانی برای پخت و جمع‌آوری نان مورد نیاز مناطق زلزله‌زده کرمانشاه همکاری خوبی داشته‌اند و برای رساندن نان تازه و به موقع برای هموطنان خود تا دیر وقت فعالیت داشتند.

نایب رئیس انجمن علوم و فنون غلات اصفهان در پاسخ به اینکه آیا تا زمانی که خبازی‌های مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی شوند، اصفهان در تأمین آرد مورد نیاز این مناطق وارد عمل می‌شود، گفت: با وقوع زلزله در کرمانشاه یکی از آسیاب‌های گندم در آنجا تخریب شده، به طور منطقی بیشتر استان‌های معین به کمک شهرهای زلزله زده می‌روند، همان طور که استان اصفهان در مواقع حوادث غیرمترقبه معین پایتخت است.

وی در ادامه بیان کرد: نان کالایی نیست که مدت طولانی در بسته‌بندی‌ها و هوای آزاد قابل نگهداری باشد و طی 24 ساعت بیات شده و ماندگاری آن کم می‌شود، بهترین کمک به زلزله‌زدگان همان ارسال آرد است که با تمام توان برای هر گونه کمک به زلزله‌زدگان آمادگی کافی داریم.

خواجه افزود: تاکنون استان‌های همجوار کرمانشاه کمک‌های بسیاری را به هموطنان زلزله زده کرمانشاهی رسانده‌اند، اما تا زمانی که این مناطق بازهم به نان مورد نیاز احتیاج داشته باشند، نانوایی‌های استان اصفهان از هیچ‌گونه تأمین و توزیع نان بین هموطنان کوتاهی نخواهند کرد.

 

انتهای پیام/م 

 

۲۰ هزار قرص نان از اصفهان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.