معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز تاکید کرد؛

تجهیز خیابان های عریض شهر اهواز به لاین دوچرخه سواری

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز بر تجهیز خیابان های عریض شهر اهواز به لاین دوچرخه سواری تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر آهنجان، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز با اشاره به اینکه فضای شهری باید برای ورزش شهروندی مناسب سازی شود اظهار کرد: خیابان های عریض شهر باید مجهز به لاین دوچرخه سواری شوند.

وی درخصوص اجرایی نشدن طرح سه شنبه های بدون خودرو در اهواز بیان داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی این کلانشهر امکان اجرایی شدن این طرح در نیمه نخست سال وجود ندارد.

آهنجان اذعان کرد: جلساتی با رئیس راهنمایی و رانندگی شهر اهواز برای کارشناسی این امر و تصویب در شورای ترافیک گرفته شد تا در خیابان هایی که دارای ظرفیت هستند یک لاین به دوچرخه اختصاص یابد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز اذعان داشت: بالغ بر 80 نفر از اعضای هیئت دوچرخه سواری سه شنبه ها در محل بلوار ساحلی اهواز به منظور فرهنگ سازی در شهر اقدام به دوچرخه سواری می کنند.

این مقام مسئول درخصوص محدودیت های بانوان برای دوچرخه سواری در شهر گفت: در پارک بانوان گلستان حدود 60 دستگاه دوچرخه برای استفاده بانوان در نظر گرفته شده است.

امیر آهنجان در ادامه افزود: برای استفاده بانوان از دوچرخه در سایر اماکن شهر نیز باید راهکارهایی اتخاذ شود تا ضمن رعایت موازین شرعی، این امکان برای بانوان نیز فراهم گردد.

قرار بود طرح سه شنبه های بدون خودرو با هدف کاهش بار ترافیک و آلودگی هوا، افزایش تحرک بدنی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی جامعه در برخی کلانشهرها به اجرا شود.

انتهای پیام/گ

خیابان های عریض شهر اهواز به لاین دوچرخه سواری مجهز می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.