رئیس سازمان صنعت و معدن اصفهان اعلام کرد :

برخورد شدید با نانوایان متخلف و گران‌فروش

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: تعزیرات حکومتی با نانوایانی که بی دلیل و غیرقانونی قیمت نان را افزایش می‌دهند برخورد خواهد کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اسرافیل احمدیه در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای بسیج با اشاره به افزایش قیمت نان توسط برخی از نانوایان اظهار داشت: پیرامون افزایش قیمت نان هنوز چیزی مصوب نشده و هیچ کس حق افزایش قیمت نان را ندارد.

وی ادامه داد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اداره کل تعزیرات حکومتی فعال شدند و اگر کسی بدون اینکه هنوز ابلاغیه گرانی نان تایید نهایی شود قیمت‌ها را افزایش دهد با آن واحد صنفی به شدت برخورد قانونی می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با تبریک هفته بسیج گفت: در مجموعه نمایشگاه بسیج همه اقشار حضور داشتند و در زمینه اقتصاد مقاومتی همه کارکنان ما با روحیه بسیجی تلاش کردند، مردم با بازدید خود با دستاوردهای بسیج به خصوص در حوزه صنعت و معدن تجارت آشنا می‌شوند.

وی گفت: همه کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت بسیجی هستند و با روحیه بسیجی کار می‌کنیم و در کارهای جدیدی مثل اقتصاد مقاومتی فعالیت کرده و توانسته‌اند مشکل واحد اقتصادی را با روحیات بسیجی پیگیری کرده و در جهت رفع آن بکوشند.  

وی درباره ارسال کمک به زلزله زدگان غرب کشور گفت: سازمان به صورت خودجوش با روحیه بسیجی هدایایی را به مناطق غربی کشور فرستاد و سازمان‌های زیر مجموعه صنعت، معدن و تجارت نیز تلاش‌های بسیاری انجام دادند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.