تداوم جمع‌ آوری متکدیان در اهواز

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار اهواز گفت: روند جمع‌آوری، تفکیک و ساماندهی متکدیان در اهواز ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  امیر آهن‌جان، معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار اهوازبیان داشت: اردوگاه آسیب‌دیدگان اجتماعی زیر نظر مدیریت اجتماعی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز افرادی را که در سطح شهر اقدام به تکدی‌گری و مخدوش کردن چهره شهر می‌کنند را از سطح معابر جمع‌آوری می‌کند.

وی افزود: به منظور تفکیک و ساماندهی در هفته گذشته 22 نفر متکدی از سوی اکیپ جمع آوری متکدیان زیر نظر مدیریت اجتماعی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهردای جمع‌آوری شد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار اهواز با بیان اینکه متکدیان جمع‌آوری شده از سطح معابر شهر به اردوگاه آسیب‌دیدگان اجتماعی شهرداری اهواز منتقل شدند، عنوان کرد: از این تعداد متکدی جمع‌آوری شده 18 نفر مرد هستند.

وی گفت: همچنین در بین متکدیان جمع‌آوری شده از سطح معابر شهر اهواز 4 زن وجود دارد که به اردوگاه آسیب‌دیدگان اجتماعی شهرداری اهواز انتقال یافتند.

آهن‌جان در ادامه سخنان خود با اشاره به ادامه روند جمع‌آوری متکدیان از معابر شهر تصریح کرد: در حال حاضر 46 نفر متکدی در اردوگاه آسیب‌دیدگان اجتماعی شهرداری اهواز به صورت موقت نگهداری می‌شوند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار اهواز در بخش دیگری از سخنان خود به علت حضور متکدیان در شهر اهواز اشاره کرد و گفت: همچنین در هفته گذشته 21 مرد و 2 زن با اخذ تعهد کتبی از این مرکز نگهداری ترخیص شدند.

انتهای پیام/م

ساماندهی متکدیان در اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.