رئیس اداره ورزش و جوانان چادگان خبرداد:

سالن ورزشی اورگان در شهرستان چادگان به زودی افتتاح می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چادگان گفت: سالن ورزشی شهدای چنارود در مراحل پایانی ساخت و تجهیز قرار دارد و شمارش معکوس برای افتتاح آن آغاز شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا آقایی  اظهار داشت: سالن ورزشی شهدای چناررود روستای اورگان در بخش چناررود شهرستان چادگان تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: مراحل تکمیل سالن ورزشی شهدای اورگان روند بسیار خوبی دارد و در صورت تخصیص اعتبار پیش‌بینی‌ می‌شود تا پایان سال جاری افتتاح و به بهره‌برداری برسد تا مورد استفاده جوانان و ورزشکاران این بخش قرار گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان چادگان درباره علت طولانی شدن تکمیل سالن ورزشی این روستا که نزدیک به دو دهه زمان برده، بیان کرد: سالن ورزشی شهدای چناررود روستای اورگان قبل از سال 83 آغاز و تا سال 92 به پیشرفت فیزیکی 60 درصدی رسید که به علت نبود اعتبارات ادامه ساخت آن متوقف شد.

آقایی اظهار داشت: در تیر ماه سال جاری با پیگیری‌های مستمر اداره ورزش و جوانان٬ حمایت همه جانبه فرماندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، همیاری شورا و دهیاری روستا عملیات ساخت و تکمیل سالن ورزشی این روستا آغاز شد که تا کنون با مبلغ 770 میلیون تومان سالن  ورزشی اورگان به پیشرفت فیزیکی 90 درصدی رسیده و با تخصیص اعتبارات امسال شاهد بهره‌برداری آن خواهیم بود.

 

انتهای پیام/م

 

شمارش معکوس تا افتتاح سالن ورزشی اورگان در شهرستان چادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.