در قطعنامه پایانی تظاهرات ضد آمریکا و صهیونیسم؛

قدس تا ابد پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند/ترامپ نمی تواند تاریخ این سرزمین را تغییر دهد

در قطعنامه پایانی تظاهرات ضد آمریکا_ صهیونیسم آمده است که به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر و تروریست پرور صهیونیستی اعتبار قانونی ندارد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پس از حضور ملت در تظاهرات ضد آمریکایی_صهیونیستی و انزجار از اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی، قطعنامه‌ای صادر کرد.

متن این قطعنامه به شرح زیر است:

«قطعـنامۀ پایانی تظاهـرات ضدآمریکایی ـ صهیونیستی ملت بزرگ ایران اسلامی»

تصمیم شیطانی و نابخردانۀ آمریکای جنایتکار و ام الفساد قرن در حمایت بی چون و چرا از جنایات وحشیانه، آشکار و ضد بشری رژیم سفاک، اشغالگر و تروریست پرور صهیونیستی در انتقال سفارت خود از تل آویو به بیت المقدس و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم مجعول صهیونیستی؛ صفحه ای جدید از حلقه های رذیلانۀ جنایت و صحنه ای جدید از خباثت و خیانت امریکا و صهیونیسم مستکبر و متوحش را در مقابل چشمان میلیون ها انسان آزادۀ جهان به نمایش در آورد.

اما ملت‌ها و دولت‎های مسلمان و آزادۀ جهان به ویژه جهان اسلام و امت بزرگ رسول الله «صلی الله علیه و آله و سلم» و ملت محمدی و سلحشور ایران اسلامی با الگوگیری از ایستادگی و مقاومت پیامبر اعظم «صلی الله علیه و آله و سلم» در برابر قدرت‌های شیطانی؛ شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضد آمریکایی – صهیونیستی که در پاسخ به یاوه‌گویی‌های خصمانه و ابلهانه رئیس‌جمهور آمریکا ، در این مراسم پرشور شرکت نموده‌اند با فریاد رسا و ندای ملکوتی "الله اکبر – خامنه‌ای رهبر" اعلام می‌دارند:

1 – مـا تـظاهر کنندگان ، همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شمارۀ یک بشریّت و عامل اصلی ناامنی و جنگ در منطقه و جهان دانسته و مراتب نفرت و خشم قلبی خود از این ددمنشی و سیاست‌های خصمانه به ویژه از تصمیم ابلهانۀ ترامپ در انتقال سفارت خود به بیت المقدس و رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را اعلام می نماییم.

2-مردم فهیم ایران در پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری باور دارند که مسئله فلسطین ، امروز در رأس مسائل سیاسی امت اسلام است و همه موظفند برای آزادی و نجات ملت فلسطین تلاش و مجاهدت کرده و در این مسیر پایدار خواهیم ماند.

3 – ما ملت بزرگ ایران اسلامی اعلام می داریم: سرزمین فلسـطین، بزرگتـر از آن است که ترامپ بتواند با این گونه تصمیمات، تاریخ آن را تغییر دهد و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیمی اشغالگر و تروریست پرور، به هیچ وجه اعتبار قانونی نداشته و قدس تا ابد پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند.

4 – تظاهرکنندگان حاضر، با الهام از آموزه‌های مکتب انسان‌ساز اسلام و رهنمودهای حکیمانه رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار نظام مقدس اسلامی حضرت امام خمینی «رضوان‌الله تعالی علیه» و امام المسلمین، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای «مدظله‌العالی» همچنان از مستضعفین و مظلومین جهان خاصه مردم مظلوم و قهرمان فلسطین در برابر جنایات سفاکانۀ رژیم مستکبر آمریکا و اشغالگران قدس شریف حمایت کرده و به آرمان آزادی قدس شریف پایبند خواهیم ماند.

5-ملت بزرگ و شجاع ایران ، این تصمیم نابخردانه ترامپ و رژیم صهیونیستی را به نوعی اعلام جنگ با فلسطین و دنیای اسلام دانسته و در مقابل این زیاده خواهی و حرکت شیطانی، همچنان مقاوم ایستاده و از آرمان فلسطین دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار