پورکاظمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

۲۵ آذر؛ آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت دستیاری فوق تخصص پزشکی

رئیس سنجش پزشکی گفت: ۲۵ آذرماه، ثبت نام در تکمیل ظرفیت دستیاری فوق تخصص پزشکی آغاز می‌شود.

محمدحسین پورکاظمی رئیس سنجش پزشکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به تغییر زمان ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی پزشکی گفت: قرار بود ثبت نام تا جمعه ادامه داشته باشد اما به دلیل بررسی این امکان که  قبول شدگان نیز بتوانند در مرحله تکمیل ظرفیت ثبت نام کنند تصمیم گرفتیم زمان ثبت نام را تغییر دهیم و لینک ثبت نام از سایت سنجش پزشکی حذف شد.

وی ادامه داد:  روز شنبه جلسه ای برگزار خواهد شد و بلافاصله پس از تصمیم گیری در مورد امکان ثبت نام پذیرفته شدگان سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی در این جلسه ثبت نام تکمیل ظرفیت آغاز خواهد شد.

پورکاظمی با اشاره به مهلت ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی پزشکی عنوان کرد: پس از  آغاز ثبت نام و قرار گرفتن لینک، داوطلبان سه روز مهلت دارند تا در تکمیل ظرفیت سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی ثبت نام کنند.

رئیس سنجش پزشکی عنوان کرد: تکمیل ظرفیت دستیاری فوق تخصصی پزشکی به منظور تامین نیروی انسانی فوق تخصص در دانشگاه های علوم پزشکی نقاط محروم برگزار می شود.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی که با رعایت مقررات موفق به کسب قبولی در مرحله اصلی نشده اند می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند و پذیرفته شدگان تعهداتی باید بدهند که میزان آن را دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی تعیین کرده است.

پورکاظمی با اشاره به رشته های تکمیل ظرفیت دستیاری پزشکی گفت: داوطلبان می توانند در رشته های وابسته به داخلی شامل خون و سرطان بالغین، بیماریهای قلب و عروق، نفرولوژی و رشته های وابسته به کودکان شامل کلیه کودکان، قلب کودکان، عفونی کودکان، خون و سرطان کودکان، طب نوزادی و پیرامون تولد و رشته جراحی قلب و عروق ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

تغییر زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت دستیاری فوق تخصص پزشکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار